Dua.com blen aplikacionin e takimeve spotted.de dhe mbyll raundin e investimeve prej 4 milionë dollarësh - Business Magazine Albania

Dua.com blen aplikacionin e takimeve spotted.de dhe mbyll raundin e investimeve prej 4 milionë dollarësh

Aplikacioni i takimeve online dua.com po zgjeron më tej vizionin për lidhjen e migrantëve ndërkombëtarë, emigrantëve dhe komuniteteve të diasporës. “Dua” bleu aplikacionin gjerman të takimeve “Spotted.de” dhe ka kombinuar platformat me njëra-tjetrën të cilat tashmë kanë mbi 5 milionë përdorues të regjistruar.

Lidhja e anëtarëve të çdo komuniteti bazuar në vlerat e tyre, origjinën ose gjuhën e përbashkët – është misioni kryesor i dua.com. Platforma u mundëson njerëzve të lidhen dhe të krijojnë të gjitha llojet e marrëdhënieve: takime, miqësi dhe lidhje biznesi.

Me seli në Zyrih (CH), dua.com nisi rrugëtimin e saj në fund të vitit 2019. Filloi duke rilidhur shqiptarët, komunitetin e parë të fragmentuar globalisht me një diasporë të madhe.

Lexo edhe: Startup-i me themelues shqiptar, KODE Labs, siguron një financim prej 8 milionë dollarë në Venture Capital

Me një ekip fillimisht të vogël, dua.com iu bashkua inkubatorëve të shumtë në Evropë dhe Shtetet e Bashkuara, përkatësisht Harvard Innovation Labs, Uplift Europe dhe Innovation Center Kosovo, për të nisur risinë dhe nxitur mendjemprehtësinë e biznesit.

E pajisur me prova të konceptit të biznesit dhe rrjedha të ndryshme të të ardhurave, dua.com filloi një udhëtim global duke shkallëzuar zgjidhjen e saj aktuale në komunitete të mëdha në Evropën Perëndimore.

Për të lehtësuar vizionin global, kompania bleu Spotted.de, aplikacionin e takimeve online me kryefjalë vendndodhjen dhe takimet e rastësishme në jetën reale, i cili ka tërhequr miliona përdorues nga vendet gjermane dhe frëngjishtfolëse. Spotted ka mbledhur 15.3 milion dollarë në financimin e Seed dhe Series A deri më tani.

Sipas Valon Asani, CEO i dua.com, sinergjia e përbashkët mes dua.com dhe Spotted do t’i mundësojë kompanisë të fitojë avantazhin teknik dhe ekonomik nga Spotted së bashku me bazën e saj të përdoruesve, duke rritur kështu të ardhurat e përgjithshme dhe duke vendosur bazën në tregun DACH.

“DUA adreson një nevojë themelore, por ende të paplotësuar për shumë komunitete të shpërndara globalisht. Këto Komunitete Ndërkombëtare Migrante janë të fragmentuara dhe të shkëputura. Misioni ynë është t’i rilidhim ato, kudo që janë. Nga kudo në çdo vend, respektivisht nga hiper-lokal (Spotted) në super global (dua.com). – Valon Asani, CEO dua.com

“Jemi shumë të lumtur që bashkojmë forcat me ekipin kompetent të dua AG dhe Valonin për ta çuar aplikacionin në nivelin tjetër dhe për të sjellë edhe më shumë njerëz së bashku, në përputhje të përsosur me filozofinë e Spotted për ‘përhapjen e Dashurisë.” – Nik Myftari – Themeluesi i  Spotted.de dua.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0