Disa strategji për të arritur qëllimet tuaja

Disa strategji për të arritur qëllimet tuaja


Jeta juaj prej një biznesmeni drejtohet nga nevoja për të arritur qëllime. Ju duhet të hartoni strategji që ju lejojnë të parashikoni qëllimet tuaja dhe t’i arrini ato. Krijoni strategji gjithëpërfshirëse për arritjen e qëllimeve tuaja, dhe më pas mësoni t’i zbatoni ato strategji në cilëndo nga situatat tuaja profesionale.

Shkruajini qëllimet
Duke parë qëllimet tuaja të shkruara në letër, fillon procesi i bërjes së tyre objektivave konkrete. Kur shkruani qëllimet tuaja profesionale, duhet të shënoni pse doni të arrini secilin qëllim, atë që shpresoni të fitoni, çfarë mund të humbni nëse nuk funksionon dhe një skicë të shpejtë për arritjen e secilit qëllim. Pastaj mund të merrni përshkrimin e përgjithshëm dhe të filloni të hartoni plane gjithëpërfshirëse për secilin objektiv.

Gjeni një mentor
Një mentor është dikush që ka realizuar detyra që janë të ngjashme ose identike me ata që ju përpiqeni të realizoni. Për shembull, një aktor i moshuar mund të pajtohet të marrë një aktor më të ri në një marrëdhënie mentori për të ndihmuar aktorin e ri më tej karrierën e tij. Një shembull tjetër është një ish-ekzekutiv i marketingut që drejton një ekzekutiv të ri të shitjeve mbi përgjegjësitë e menaxhimit. Ata janë nga dy profesione të ndryshme, por mentori e di se çfarë pritet nga një ekzekutiv dhe mund ta ndihmojë studentin të zhvillojë aftësitë e tij menaxheriale.

Zhvilloni piketa
Udhëtimi për të arritur një objektiv ka një fillim dhe një fund. Por mund të mësoni më shumë nga përvoja nëse i ndani qëllimet tuaja në nënqëllime. Për shembull, nëse qëllimi juaj është të rrisni të ardhurat nga shitjet tuaja me 20 përqind, atëherë mund t’i ndani në rritje prej 5 përqind dhe të monitoroni përparimin tuaj. Përdorimi i piketave të ju lejon të ndaloni dhe të ekzaminoni procesin tuaj për të parë nëse ai ka nevojë për rafinim.

Lexo: Sakrificat që bëjnë njerëzit e suksesshëm për të arritur qëllimet e tyre

Vendosni një afat
Qëllimet tuaja duhet të kenë afate konkrete që përdorni për të zhvilluar tërë qasjen tuaj. Për shembull, nëse qëllimi juaj është të hapni një vendndodhje të dytë të biznesit tuaj me pakicë, atëherë caktoni afatin për këtë qëllim në një vit dhe hartoni planin për të përmbushur atë linjë kohore. Afatet ju detyrojnë të gjeni mënyra inovative për të arritur qëllimet tuaja dhe të shtoni ndjenjën tuaj të arritjes kur arrini një qëllim brenda afatit tuaj të paracaktuar.

Mësoni nga përvoja
Çdo synim i ardhshëm që vendosni do të përfitojë nga ato që mësoni kur arrini qëllimet e kaluara dhe ato aktuale. Kur vendosni të arrini një qëllim, mbani shënime mbi proceset që funksionojnë dhe ato që nuk funksionojnë. Ndërsa vendosni synime të reja për veten tuaj, përdorni ato që keni mësuar në të kaluarën për të krijuar strategji më efektive.

Small Business

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0