Dhjetëra ekspertë marketingu trajnohen në Social Media Marketing & Strategy

Dhjetëra ekspertë marketingu trajnohen në Social Media Marketing & Strategy


Me zhvillimin e botës dixhitale, marketingu ka hyrë në një fazë rinovimi tërësor. Shqipëria si shumë vende të tjera, vijon të jetë e orientuar nga Televizioni kur flitet për reklamim apo promovim në shitjen e produktit dhe shërbimeve.

Në ditët e fundit të marsit, dhjetëra ekspertë të fushës nga sektori bankar, kompani marketingu, e tregtie, morën pjesë në trajnimin Social Media Marketing & Strategy. Trajnimi dy ditor u organizua nga kompanitë New Media MK dhe New Media Communications.

Në fund të trajnimit intensiv, Darko Buldioski, një nga udhëheqësit e trajnimit, theksoi për BusinessMag se fokusi kryesor ishte tek hartimi i strategjisë, “si të përdorim e si të implementojmë median sociale në biznes. Gjithçka mund të operohet lehtësisht çdo ditë, nëse sipërmarrja ka parasysh pikturën e mëdha të objektivave të saj.”

Ekspertët kujtojnë se jo gjithnjë like & share, janë rezultati më i mirë i marketingut. Edhe në këtë rast, si në një reklamim në TV, objektivi kryesor është shitja e produktit apo shërbimit.

Enea Doku, konsulent në fushën e marketingut dixhital, tregon se ka marrë informacione të dobishme nga trajnimi. “Themi që plani duhet bërë, por asnjë herë nuk arrijmë në fazën e një zbatimi të plotë. Jo vetëm pjesën e krijimit të përmbajtjes së medias sociale për internet, por dhe procesin e realizimit të krijimtarisë, gjetjes së audiencës dhe zhvillimit të fushatës finale. Besoj se të gjithë pjesëmarrësit këtu tashmë do të bëjnë një plan paraprak të marketingut dixhital për 90 ditë apo  120 ditë.”

Gjatë trajnimit, u diskutua kryesisht për marketingun në rrjetet më të mëdha sociale të komunikimit Facebook dhe Instagram, por edhe tema të tjera si Dark Social, Content Marketing, Video, si edhe të punuarit me Influencer.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0