Dhjetëra ekspertë marketingu trajnohen në Social Media Marketing & Strategy


Me zhvillimin e botës dixhitale, marketingu ka hyrë në një fazë rinovimi tërësor. Shqipëria si shumë vende të tjera, vijon të jetë e orientuar nga Televizioni kur flitet për reklamim apo promovim në shitjen e produktit dhe shërbimeve.

Në ditët e fundit të marsit, dhjetëra ekspertë të fushës nga sektori bankar, kompani marketingu, e tregtie, morën pjesë në trajnimin Social Media Marketing & Strategy. Trajnimi dy ditor u organizua nga kompanitë New Media MK dhe New Media Communications.

Në fund të trajnimit intensiv, Darko Buldioski, një nga udhëheqësit e trajnimit, theksoi për BusinessMag se fokusi kryesor ishte tek hartimi i strategjisë, “si të përdorim e si të implementojmë median sociale në biznes. Gjithçka mund të operohet lehtësisht çdo ditë, nëse sipërmarrja ka parasysh pikturën e mëdha të objektivave të saj.”

Ekspertët kujtojnë se jo gjithnjë like & share, janë rezultati më i mirë i marketingut. Edhe në këtë rast, si në një reklamim në TV, objektivi kryesor është shitja e produktit apo shërbimit.

Enea Doku, konsulent në fushën e marketingut dixhital, tregon se ka marrë informacione të dobishme nga trajnimi. “Themi që plani duhet bërë, por asnjë herë nuk arrijmë në fazën e një zbatimi të plotë. Jo vetëm pjesën e krijimit të përmbajtjes së medias sociale për internet, por dhe procesin e realizimit të krijimtarisë, gjetjes së audiencës dhe zhvillimit të fushatës finale. Besoj se të gjithë pjesëmarrësit këtu tashmë do të bëjnë një plan paraprak të marketingut dixhital për 90 ditë apo  120 ditë.”

Gjatë trajnimit, u diskutua kryesisht për marketingun në rrjetet më të mëdha sociale të komunikimit Facebook dhe Instagram, por edhe tema të tjera si Dark Social, Content Marketing, Video, si edhe të punuarit me Influencer.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale