Dhjetëra ekspertë marketingu trajnohen në Social Media Marketing & Strategy

Dhjetëra ekspertë marketingu trajnohen në Social Media Marketing & Strategy


Me zhvillimin e botës dixhitale, marketingu ka hyrë në një fazë rinovimi tërësor. Shqipëria si shumë vende të tjera, vijon të jetë e orientuar nga Televizioni kur flitet për reklamim apo promovim në shitjen e produktit dhe shërbimeve.

Në ditët e fundit të marsit, dhjetëra ekspertë të fushës nga sektori bankar, kompani marketingu, e tregtie, morën pjesë në trajnimin Social Media Marketing & Strategy. Trajnimi dy ditor u organizua nga kompanitë New Media MK dhe New Media Communications.

Në fund të trajnimit intensiv, Darko Buldioski, një nga udhëheqësit e trajnimit, theksoi për BusinessMag se fokusi kryesor ishte tek hartimi i strategjisë, “si të përdorim e si të implementojmë median sociale në biznes. Gjithçka mund të operohet lehtësisht çdo ditë, nëse sipërmarrja ka parasysh pikturën e mëdha të objektivave të saj.”

Ekspertët kujtojnë se jo gjithnjë like & share, janë rezultati më i mirë i marketingut. Edhe në këtë rast, si në një reklamim në TV, objektivi kryesor është shitja e produktit apo shërbimit.

Enea Doku, konsulent në fushën e marketingut dixhital, tregon se ka marrë informacione të dobishme nga trajnimi. “Themi që plani duhet bërë, por asnjë herë nuk arrijmë në fazën e një zbatimi të plotë. Jo vetëm pjesën e krijimit të përmbajtjes së medias sociale për internet, por dhe procesin e realizimit të krijimtarisë, gjetjes së audiencës dhe zhvillimit të fushatës finale. Besoj se të gjithë pjesëmarrësit këtu tashmë do të bëjnë një plan paraprak të marketingut dixhital për 90 ditë apo  120 ditë.”

Gjatë trajnimit, u diskutua kryesisht për marketingun në rrjetet më të mëdha sociale të komunikimit Facebook dhe Instagram, por edhe tema të tjera si Dark Social, Content Marketing, Video, si edhe të punuarit me Influencer.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0