Kur bëhet fjalë për udhëtimet, Gen Z është bërë njohësi më i ri në mbarë botën. Qoftë duke u shtrirë në një plazh ose duke u shtrirë nëpër shkëmbinj në zip line , zakonet e pushimeve të këtij brezi po bëhen shpejt domethënëse për industrinë e turizmit dhe të udhëtimit. Në vend që të vizitojnë të njëjtat pika të nxehta, destinacionet e udhëtimit të Gen Z zgjedhin gurë të çmuar të fshehur, duke kërkuar përvoja autentike.
Amalfi Coast, Italy
Bangkok, Tailandë
Bangkok, Tajlandë është bërë gjithashtu një destinacion popullor udhëtimi i miratuar nga Gen Z. Si një qytet plot gjallëri, Bangkok është i popullarizuar për pikat e tij unike dhe gjithashtu sepse shumë e përdorin qytetin si një portë të shkëlqyer për në pjesën tjetër të Azisë Juglindore, me avion në vende të tjera si Vietnami dhe Kamboxhia. Qyteti i madh, i plotësuar nga male dhe plazhe të thyer, krenohet me ushqime të shijshme dhe arkitekturë mahnitëse.
Barcelona, Spanjë
Një vend që duhet parë nga çdo moshë, Barcelona është shfaqur si një destinacion shumë i popullarizuar i udhëtimit nga Gen Z. Peizazhi i mrekullueshëm e bën qytetin kaq piktoresk, si Sagrada Família, një vepër arkitekturore e kullave. Gjithashtu, sigurohuni që të shikoni rrugën e La Rambla dhe Palau de la Música Catalana. Nga tarracat me pamje nga bregu, tek ajo ndjenjë famëkeqe e mbytjes që i bën klubet të ndihen kaq të gjalla, ka shumë mënyra për të shijuar një natë në Barcelonë. Numëroni të gjitha mënyrat argëtuese për të kaluar ditën, dhe është e qartë se Barcelona është një destinacion i përsosur për Gen Z.
Lexo edhe: Tripadvisor do të përdorë teknologjinë e OpenAI për të krijuar itinerarë udhëtimi
Marrakech, Marok
Kur Gen Z udhëton, ata dinë të kërkojnë vende me kulturë të pasur dhe plot jetë. Pra, ka kuptim që Marrakech, Marok është kaq popullor. I pasur në histori, Marrakech është gjithashtu lehtësisht i arritshëm nga çdo pjesë të Evropës. Për shkak të vendndodhjes së qytetit, ndikimet evropiane dhe afrikane përshkojnë kulturën përmes ushqimit, muzikës dhe arkitekturës së tij. Marrakech është i njohur për tregjet e tij të shumta dhe plot ngjyra, si Sheshi Jemaa El-Fna në Medine. Është e lehtë të humbasësh në tezgat e mbushura me aromën tërheqëse të erëzave. Nuk jeni në humor për të bërë pazar? Eksploroni rrugët dhe hidhini një sy mozaikëve ikonë, që mbushin qytetin me gjallëri.
Bali, Indonezi
Lima, Peru
Tokio, Japoni
Kur Gen Z udhëton, gjithçka ka të bëjë me ngadalësimin e gjërave duke i shpejtuar gjërat për të përfituar sa më shumë nga aventura e tyre. Duke kaluar kohë në qytetin e zhurmshëm të Tokios, Japoni, udhëtarët e rinj mund të marrin kaq shumë edhe nga një qëndrim i shkurtër. Vizitoni ekspozitat teknologjike dhe emocionuese dhe qendrat e ngarkuara të qytetit, si TeamLab Planets, një koleksion instalimesh të artit dixhital. Për një përvojë më kulturore, Tokio krenohet me kopshtet e mrekullueshme të gjelbërimit oriental që e bëjnë Japoninë kaq të veçantë, ose shikoni përvojën e çajit Sakurai. Me kaq shumë për të bërë gjatë ditës, mund të jetë shumë rraskapitëse të mendosh edhe për jetën e natës në Tokio, por repartet e natës vonë si Shibuya e bëjnë qytetin shumë të aksesueshëm për të rinjtë dhe udhëtarët.
Londër, Angli
Kush nuk do të dëshironte trajtimin mbretëror në Londër, një qytet i përshtatshëm për një mbretëreshë dhe mbret. Vendet kulturore si Pallati Buckingham dhe Kështjella Windsor u japin udhëtarëve të rinj një shije të historisë së Londrës, ndërsa distrikti ikonik i teatrit West End dhe dyqanet e ndryshme për çaj e bëjnë skenën e artit dhe kulturës kaq shumë argëtuese. Qyteti është gjithashtu një vend i mrekullueshëm për studentët, pavarësisht nëse kërkojnë të ndjekin universitetin ose të kalojnë një semestër jashtë vendit, falë shumë shkollave të rangut të lartë. Studentët anglezë, veçanërisht, mund të presin shumë gëzim falë qendrës letrare të Londrës, nga Charles Dickens te Virginia Wolfe dhe Oscar Wilde. Pazaret dhe vendet argëtuese për të shëtitur e vendosin Londrën lart në listën e destinacioneve të udhëtimit të Gen Z.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.