Destinacione udhëtimi për Gen Z! - Business Magazine Albania

Destinacione udhëtimi për Gen Z!

Destinacione udhëtimi për Gen Z!

Kur bëhet fjalë për udhëtimet, Gen Z është bërë njohësi më i ri në mbarë botën. Qoftë duke u shtrirë në një plazh ose duke u shtrirë nëpër shkëmbinj në  zip line , zakonet e pushimeve të këtij brezi po bëhen shpejt domethënëse për industrinë e turizmit dhe të udhëtimit. Në vend që të vizitojnë të njëjtat pika të nxehta, destinacionet e udhëtimit të Gen Z zgjedhin gurë të çmuar të fshehur, duke kërkuar përvoja autentike.

Amalfi Coast, Italy

Amalfi Coast  është bërë destinacioni influencer për udhëtarët e rinj që kërkojnë relaksim dhe lumturi në brigjet e mrekullueshme të shkëmbinjve të Italisë. Udhëtarët e rinj po kërkojnë një kombinim të destinacioneve kuptimplota dhe të njohura me mundësi unike, të fshehta për të eksploruar, gjë që e bën Amalfi Coast destinacionin e përsosur të udhëtimit për Gen Z. Shkoni duke lundruar në bregdet, vizitoni Shpellën Blu në Capri ose shijoni ushqimin e shijshëm që e bën Italinë kaq të veçantë: verë, vaj ulliri, pica dhe makarona. Shumë të famshëm  kanë udhëtuar drejt Amalfi Coast, duke përdorur platformat e tyre të mediave sociale për të reklamuar vendin si një vend të mrekullueshëm dhe të veçantë për t’u vizituar.

Lisbon, Portugali

Me ndërtesat e saj shumëngjyrëshe dhe tramvajet e lezetshme, është e lehtë të kuptosh pse disa e quajnë Lisbonën, San Franciskon e Evropës. Përtej aksesit dhe vendndodhjes së lehtë, Gen Z pëlqen gjithashtu shumë aventurat dhe Lisbona është e lumtur ta ofrojë. Nga arti urban në rrugë, te peizazhet natyrore dhe  tek baret artistike, Lisbona është më shumë se thjesht kalldrëm. Shikoni bregdetin e Costa da Caparica ose shkoni në parkun pyjor Monsanto për të dalë në natyrë.

Bangkok, Tailandë

Bangkok, Tajlandë është bërë gjithashtu një destinacion popullor udhëtimi i miratuar nga Gen Z. Si një qytet plot gjallëri, Bangkok është i popullarizuar për pikat e tij unike dhe gjithashtu sepse shumë e përdorin qytetin si një portë të shkëlqyer për në pjesën tjetër të Azisë Juglindore, me avion në vende të tjera si Vietnami dhe Kamboxhia. Qyteti i madh, i plotësuar nga male dhe plazhe të thyer, krenohet me ushqime të shijshme dhe arkitekturë mahnitëse.

Barcelona, Spanjë

Një vend  që duhet parë nga çdo moshë, Barcelona është shfaqur si një destinacion shumë i popullarizuar i udhëtimit nga  Gen Z. Peizazhi i mrekullueshëm e bën qytetin kaq piktoresk, si Sagrada Família, një vepër arkitekturore e kullave. Gjithashtu, sigurohuni që të shikoni rrugën e La Rambla dhe Palau de la Música Catalana. Nga tarracat me pamje nga bregu, tek ajo ndjenjë famëkeqe e mbytjes që i bën klubet të ndihen kaq të gjalla, ka shumë mënyra për të shijuar një natë në Barcelonë. Numëroni të gjitha mënyrat argëtuese për të kaluar ditën, dhe është e qartë se Barcelona është një destinacion i përsosur për Gen Z.

Lexo edhe: Tripadvisor do të përdorë teknologjinë e OpenAI për të krijuar itinerarë udhëtimi

Marrakech, Marok

Kur Gen Z udhëton, ata dinë të kërkojnë vende me kulturë të pasur dhe plot jetë. Pra, ka kuptim që Marrakech, Marok është kaq popullor. I pasur në histori, Marrakech është gjithashtu lehtësisht i arritshëm nga çdo pjesë të Evropës. Për shkak të vendndodhjes së qytetit, ndikimet evropiane dhe afrikane përshkojnë kulturën përmes ushqimit, muzikës dhe arkitekturës së tij. Marrakech është i njohur për tregjet e tij të shumta dhe plot ngjyra, si Sheshi Jemaa El-Fna në Medine. Është e lehtë të humbasësh në tezgat e mbushura me aromën tërheqëse të erëzave. Nuk jeni në humor për të bërë pazar? Eksploroni rrugët dhe hidhini një sy mozaikëve ikonë, që mbushin qytetin me gjallëri.

Bali, Indonezi

Gen Z i pëlqen aventurat, nuk kënaqet duke qëndruar shumë gjatë dhe duke mos bërë asgjë. Bali, paraqet mundësinë e përsosur për të marrë një rrezik dhe për të provuar gjëra të reja, duke shijuar gjithashtu pak kohë për t’u çlodhur kur është e nevojshme. Udhëtimet aventureske e bëjnë Balin emocionues, nga snorkeling në zhytje në rafting. Sigurohuni gjithashtu të shikoni majat e shkëmbinjve të Nusa Penida, të eksploroni tarracat e orizit që rrethojnë Ubudin dhe të vizitoni vende kulturore si tempujt. Pavarësisht se ku shkoni, ka kaq shumë mundësi për fotografi dhe kujtime unike, të mbushura me argëtim dhe kulturë.

Lima, Peru

Po kërkoni një vend që të udhëtoni  në hemisferën perëndimore?  Shumë pjesë të qytetit e bëjnë Limën një vend unik për t’u vizituar, nga plazhet e bukura deri te moti i mrekullueshëm dhe ushqimi i shijshëm. Afërsia e saj me malet e Andeve dhe pyllin tropikal do të thotë se ka ushqim për të provuar nga i gjithë vendi, si ushqim deti. Lima ka zhvilluar një skenë në zhvillim të artit dhe modës, si Museo MATE, i themeluar nga Mario Testino për të sjellë artistët peruan në një audiencë mbarëbotërore. Muzeu madje përfshin një ekspozitë të përhershme të punës së fotografit të njohur të modës dhe portreteve. Sipas Konfederatës Botërore të Rinisë Studentore dhe Edukative të Udhëtimit, Lima renditet e treta në listën e qyteteve kryesore të favorizuara nga Gen Z në një studim të botuar këtë gusht.

Tokio, Japoni

Kur Gen Z udhëton, gjithçka ka të bëjë me ngadalësimin e gjërave duke i shpejtuar gjërat për të përfituar sa më shumë nga aventura e tyre. Duke kaluar kohë në qytetin e zhurmshëm të Tokios, Japoni, udhëtarët e rinj mund të marrin kaq shumë edhe nga një qëndrim i shkurtër. Vizitoni ekspozitat teknologjike dhe emocionuese dhe qendrat e ngarkuara të qytetit, si TeamLab Planets, një koleksion instalimesh të artit dixhital. Për një përvojë më kulturore, Tokio krenohet me kopshtet e mrekullueshme të gjelbërimit oriental që e bëjnë Japoninë kaq të veçantë, ose shikoni përvojën e çajit Sakurai. Me kaq shumë për të bërë gjatë ditës, mund të jetë shumë rraskapitëse të mendosh edhe për jetën e natës në Tokio, por repartet e natës vonë si Shibuya e bëjnë qytetin shumë të aksesueshëm për të rinjtë dhe udhëtarët.

Londër, Angli

Kush nuk do të dëshironte trajtimin mbretëror në Londër, një qytet i përshtatshëm për një mbretëreshë dhe mbret. Vendet kulturore si Pallati Buckingham dhe Kështjella Windsor u japin udhëtarëve të rinj një shije të historisë së Londrës, ndërsa distrikti ikonik i teatrit West End dhe dyqanet e ndryshme për çaj e bëjnë skenën e artit dhe kulturës kaq shumë argëtuese. Qyteti është gjithashtu një vend i mrekullueshëm për studentët, pavarësisht nëse kërkojnë të ndjekin universitetin ose të kalojnë një semestër jashtë vendit, falë shumë shkollave të rangut të lartë. Studentët anglezë, veçanërisht, mund të presin shumë gëzim falë qendrës letrare të Londrës, nga Charles Dickens te Virginia Wolfe dhe Oscar Wilde. Pazaret dhe vendet argëtuese për të shëtitur e vendosin Londrën lart në listën e destinacioneve të udhëtimit të Gen Z.

l’officiel

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0