Dëshironi të bëheni një sipërmarrës? Bëhuni pjesë e Blastoff Inventathon - Business Magazine Albania

Dëshironi të bëheni një sipërmarrës? Bëhuni pjesë e Blastoff Inventathon


AIA në bashkëpunim me MIT Lanch hap thirrjen për sezonin 2017-2018 për të rinjtë nga mosha 16-19 vjeç që dëshirojnë të bëhen sipërmarrës.

Përvoja e suksesshme e një prej grupeve të AIAs që u bë finalist në MIT Launch na jep krenari dhe besim se edhe këtë sezon të rinjtë tani do të prezantohet së bashku me moshatarët e tyre nga e gjithë bota.

Blastoff! Është fillimi zyrtar i sezonit 2017-2018 për MIT Launch Club, pjesë e së cilës është edhe Akademia AIA.

Për kë shërben BLASTOFF! ?

BLASTOFF! Është për ekipet e Launch Clubs nga e gjithë bota dhe adoleshentë të tjerë që janë të interesuar për sipërmarrjen dhe janë kurioz për mënyrën e fillimit të një kompanie. Ajo do të fillojë programin e klubeve të vitit shkollor. Merrni të gjithë kolegët tuaj dhe bëhuni pjesë në këtë event inovativ.

Çfarë duhet të prisni?

  • Shpallja e temës së Launch Clubs të këtij viti
  • Diskutime të shkurtra nga tre sipërmarrës që punojnë në atë industri
  • Ofrohen materiale për shkollat që kanë regjistruar mbi 20 studentë
  • Wrap-Up

Koha totale është 5-6 orë.

Çfarë është një INVENTATHON?

Ju do të bashkoheni në ekipe 3-6 persona për të shpikur një produkt që zgjidh një problem të vërtetë për botën. Nuk do të tregohet tema e Blastoff deri në ditën e shpikjes. Ekipi juaj do të garojë për të ideuar, ndërtuar, testuar dhe optimizuar shpikjen tuaj.

Dr. Juliana Goga-Cooke është organizatore e Blastoff Inventathon

Dr. Juliana Goga-Cooke drejton “G Academy of Design Thinking”, një Akademi e IOEE që ju ndihmon të sillni risi, komunikoni dhe të rriteni. Ajo iu ndihmon të përcaktoni sfidat tuaja dhe të dizenjoni zgjidhje inovatore, për të aplikuar dizejnimin e të menduarit për sfidat tuaja, për të lehtësuar eksperiencat për njohuri dhe biseda kuptimplota duke treguar një histori bindëse.

Për t’u bërë pjesë regjistrohuni në këtu.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0