Content, fjala kyçe e Konferencës së Marketingut Dixhital ALLWeb - Business Magazine Albania

Content, fjala kyçe e Konferencës së Marketingut Dixhital ALLWeb


Përmbajtja (content) ishte kryefjala e Konferencës së Marketingut Dixhital  AllWeb. 11 folës dhe të ftuarit në panel shpalosën para audiencës prej mbi 250 sipërmarrësish dhe ekspertë në fushën e marketingut, sekretet për të siguruar shitje të suksesshme përmes marketingut dixhital.

Evolucioni është i pashmangëshëm. Ai ka përshpejtuar ritmin, ndaj edhe kompanive, drejtuesve në departamentet e marketingut u duhet të përshpejtojnë hapin për të qenë konkurrentë në treg.

Krahas “çelësit” për të qenë më të dukshëm online dhe më tërheqës për klientin, pothuajse të gjithë folësit vunë theksin tek përmbatja cilësore e informacionit. Në mënyrë më specifike e spjegoi këtë Barbara Slade Jagodic. Sipas saj, për të pasur një pozicion të mirë gjatë kërkimit në Google, duhet një punë disa mujore, jo më pak se 6 muaj. Krahas promovimeve, apo fjalëve kyçe, një SEO cilësore, etj., duhet edhe përmbatje cilësore në websitet e kompanive.

Çfarë nënkupton përmbajtja cilësore?!

Barbara këshillon, që klientëve t’u shitet jo vetëm produkt por edhe njohuri. Pra, klientët të furnizohen me informacion rreth faktit se si mund ta përdorin produktin më mirë, çfarë vlerash shtesë ka, etj.

Valer Pinderi, themeluesi i Dyqan Taxi, kompania që u ble këtë vit nga grupi Balfin, tha se shitjet online ende të ulëta sipas tij, janë për shkak të marketingut të pazhvilluar siç duhet nga kompanitë. Ai tregon se kur në website nisi të ketë më shumë informacione rreth produktit, vlerave të tij, shitjet u rritën.

Për t’u rikthyer sërisht tek përmbatja. Barbara jep dy këshilla për marketerët: Artikuj të gjatë dhe artikuj me pika.

Nëse jeni një agjenci udhëtimi, ju nuk duhet të flisni vetëm për destinacionet dhe çmimet e biletave që keni në dispozicion. Një artikull rreth bukurive të atij destinacioni, historisë, apo pse klientët tuaj duhet ta vizitojnë atë, do të rriste shitjen e biletave.

Shumë të preferuara po shfaqen edhe renditjet. Top 10 destinacionet më të mira për vjeshtë, apo “5 librat më të mirë në fushën e menaxhimit”.

Një këshillë që mund të vlejë për të gjithë: mos kopjoni informacione. Kjo nuk e rrit interesin për kompaninë apo produktin tuaj, përkundrazi.

Lexo: Nis në Tiranë Konferenca e Marketingut Dixhital AllWeb

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0