Cilat vende të Evropës varen më shumë nga turizmi? Ja ku renditet Shqipëria - Business Magazine Albania

Cilat vende të Evropës varen më shumë nga turizmi? Ja ku renditet Shqipëria

Turistët janë të mirëpritur në të gjithë Evropën. Por vizitorët mund të presin më shumë buzëqeshje në Malin e Zi, ku turizmi përbën më shumë se një të katërtën e prodhimit ekonomik.

Shifrat nga Këshilli Botëror i Udhëtimit dhe Turizmit kanë zbuluar se cilat ekonomi evropiane ishin më të varura nga turizmi para pandemisë – dhe cilat janë ende.

Indikatori bazohet në impaktin që turizmi ka mbi Produktin e Brendshëm Bruto (GDP), një masë e vlerës totale të mallrave dhe shërbimeve të prodhuara në çdo vend gjatë një viti.

Në Malin e Zi të vogël, me copëzën e tij të detit Adriatik, industria e udhëtimit përbënte gati një të tretën (30.8 për qind) të PBB-së së vendit në 2019.

Kjo ra në pak më shumë se shtatë për qind në 2020 – por që atëherë është rikthyer në 25.5 për qind.

Cilat vende evropiane janë më të varura nga turizmi?

Që kur kufizimet pandemike u lehtësuan, vendet janë përpjekur të tërheqin turistët përsëri.

Në vitin 2019, mbështetja e Malit të Zi në turizëm u ndoq nga afër nga ajo e Kroacisë. Vendi bregdetar ballkanik varej nga turizmi për gati një të katërtën (24.8 për qind) të PBB-së së tij. Në vitin 2021, kjo shifër ishte zvogëluar në 16.1 për qind.

Lexo edhe: Këto janë qytetet më të mira në botë, ku njerëzit po shpërngulen për të punuar

Para pandemisë, turizmi përbënte më shumë se një të pestën e PBB-së në Greqi, Islandë dhe Shqipëri. Në secilin prej këtyre vendeve, tani përbën më pak se një të gjashtën.

Në anën tjetër të spektrit, shumë vende pothuajse nuk u mbështetën fare në turizëm në vitin 2019. Këto vende kanë dështuar kryesisht në tërheqjen e vizitorëve që kur kufizimet kufitare filluan të lehtësohen.

Në vitin 2019, Irlanda mori 4.2 për qind të PBB-së së saj nga industria e udhëtimeve, e ndjekur nga Polonia (4.8 për qind) dhe Rusia (5 për qind).

Shifrat e vitit 2021 tregojnë se këto përqindje po tkurren edhe më shumë. Në Irlandë, turizmi përbënte vetëm 1.2 për qind të ekonomisë totale dhe në Poloni më pak se 3 për qind.

Në Rusi, turizmi përbënte 3.7 për qind të PBB-së në vitin 2021. Por këto shifra ka të ngjarë të bien më tej këtë vit, me numrin e vizitorëve në spirale pas pushtimit rus të Ukrainës.

Po vendet më të njohura të Evropës për turistët?

Vendet më të njohura të Evropës tërheqin miliona turistë çdo vit. Megjithatë, ata mbështeten tek ata më pak se disa nga fqinjët e tyre.

Franca është vendi më popullor i Evropës me turistë, duke pritur 90 milionë vizitorë në vit para pandemisë. Mali i Zi, nga ana tjetër, mori pak më shumë se 2.5 milionë.

Turistët dynden në Francë për qytetet e saj të kulturuara, peizazhet e bukura dhe ngrënien e shkëlqyer.

Por turizmi përbënte më pak se një të dhjetën e PBB-së para pandemisë, sipas shifrave të ËTTC – dhe në 2021 kontribuoi me 6.5 përqind.

Spanja aty pranë priti më shumë se 80 milionë vizitorë në vitin 2019. Megjithatë, turizmi përbënte vetëm 14,5 për qind të PBB-së – një shifër që gati përgjysmohet në 8,5 për qind në 2021./ Euronews

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0