Cilat vende të Evropës varen më shumë nga turizmi? Ja ku renditet Shqipëria - Business Magazine Albania

Cilat vende të Evropës varen më shumë nga turizmi? Ja ku renditet Shqipëria

Turistët janë të mirëpritur në të gjithë Evropën. Por vizitorët mund të presin më shumë buzëqeshje në Malin e Zi, ku turizmi përbën më shumë se një të katërtën e prodhimit ekonomik.

Shifrat nga Këshilli Botëror i Udhëtimit dhe Turizmit kanë zbuluar se cilat ekonomi evropiane ishin më të varura nga turizmi para pandemisë – dhe cilat janë ende.

Indikatori bazohet në impaktin që turizmi ka mbi Produktin e Brendshëm Bruto (GDP), një masë e vlerës totale të mallrave dhe shërbimeve të prodhuara në çdo vend gjatë një viti.

Në Malin e Zi të vogël, me copëzën e tij të detit Adriatik, industria e udhëtimit përbënte gati një të tretën (30.8 për qind) të PBB-së së vendit në 2019.

Kjo ra në pak më shumë se shtatë për qind në 2020 – por që atëherë është rikthyer në 25.5 për qind.

Cilat vende evropiane janë më të varura nga turizmi?

Që kur kufizimet pandemike u lehtësuan, vendet janë përpjekur të tërheqin turistët përsëri.

Në vitin 2019, mbështetja e Malit të Zi në turizëm u ndoq nga afër nga ajo e Kroacisë. Vendi bregdetar ballkanik varej nga turizmi për gati një të katërtën (24.8 për qind) të PBB-së së tij. Në vitin 2021, kjo shifër ishte zvogëluar në 16.1 për qind.

Lexo edhe: Këto janë qytetet më të mira në botë, ku njerëzit po shpërngulen për të punuar

Para pandemisë, turizmi përbënte më shumë se një të pestën e PBB-së në Greqi, Islandë dhe Shqipëri. Në secilin prej këtyre vendeve, tani përbën më pak se një të gjashtën.

Në anën tjetër të spektrit, shumë vende pothuajse nuk u mbështetën fare në turizëm në vitin 2019. Këto vende kanë dështuar kryesisht në tërheqjen e vizitorëve që kur kufizimet kufitare filluan të lehtësohen.

Në vitin 2019, Irlanda mori 4.2 për qind të PBB-së së saj nga industria e udhëtimeve, e ndjekur nga Polonia (4.8 për qind) dhe Rusia (5 për qind).

Shifrat e vitit 2021 tregojnë se këto përqindje po tkurren edhe më shumë. Në Irlandë, turizmi përbënte vetëm 1.2 për qind të ekonomisë totale dhe në Poloni më pak se 3 për qind.

Në Rusi, turizmi përbënte 3.7 për qind të PBB-së në vitin 2021. Por këto shifra ka të ngjarë të bien më tej këtë vit, me numrin e vizitorëve në spirale pas pushtimit rus të Ukrainës.

Po vendet më të njohura të Evropës për turistët?

Vendet më të njohura të Evropës tërheqin miliona turistë çdo vit. Megjithatë, ata mbështeten tek ata më pak se disa nga fqinjët e tyre.

Franca është vendi më popullor i Evropës me turistë, duke pritur 90 milionë vizitorë në vit para pandemisë. Mali i Zi, nga ana tjetër, mori pak më shumë se 2.5 milionë.

Turistët dynden në Francë për qytetet e saj të kulturuara, peizazhet e bukura dhe ngrënien e shkëlqyer.

Por turizmi përbënte më pak se një të dhjetën e PBB-së para pandemisë, sipas shifrave të ËTTC – dhe në 2021 kontribuoi me 6.5 përqind.

Spanja aty pranë priti më shumë se 80 milionë vizitorë në vitin 2019. Megjithatë, turizmi përbënte vetëm 14,5 për qind të PBB-së – një shifër që gati përgjysmohet në 8,5 për qind në 2021./ Euronews

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0