Kjo fushatë e veçantë synon të rrisë ndërgjegjësimin e publikut për rëndësinë e dhurimit të gjakut.
Organizata NHS Gjaku dhe Transplant dhe PR agjencia Engine Group, kanë nisur fushatën “Type Missing”, duke i kërkuar kompanive të heqin shkronjat që shënjojnë llojet e gjakut në logot e tyre.
burimi: ekonomiaonline
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.