Çfarë ndodh me monedhat që hidhni në shatërvane? - Business Magazine Albania

Çfarë ndodh me monedhat që hidhni në shatërvane?


Fontana di TreviRomë ka një traditë të vjetër: nëse qëndroni me shpinë nga shatërvani dhe hidhni një monedhë nga krahu i majtë ju automatikisht keni të garantuar një udhëtim kthimi në Romë. Çdo ditë me mijëra njerëz marrin pjesë në këtë traditë, e cila grumbullon rreth 15,000 dollarë në javë ose 1 milionë dollarë në vit nga monedhat e mbledhura.

Ky shatërvan ka kaq shumë prurje prandaj çdo ditë Shoqata Katolike Romake e bamirësisë Caritas e pastron shatërvanin dhe i shpërdan paratë te njerëzit në nevojë. Ata madje kanë hapur një supermarket me kosto të ulët në vitin 2008 nga mbledhja e shumtë e monedhave.

cfare-ndodh-monedhat-qe-hidhni-ne-shatervane-businessmag

Ndërkohë që shatërvani i Trevi-it duhet të pastrohet çdo ditë, shatërvanë të tjerë të famshëm mbledhin të ardhurat e tyre çdo muaj. Liqeni në Las Vegas Bellagio grumbullon rreth 12,000 dollarë në vit dhe përdor një sistem efikas pastrimi. Një fshëse elektrike gjigande përdoret për të hequr çdo gjë nga dyshemeja e liqenit.

Në të njëjtën mënyrë, shatërvanet në Qendrën Tregtare në Amerikë në Minnesota grumbullojnë rreth 2000 dollarë në muaj, të cilat dhurohen për organizata bamirësie dhe jofitimprurëse. Shatërvanet në 24 Rainforest Cafes grumbullojnë rreth 25000 dollarë në vit, të cilat dhurohen për bamirësi mjedisore.

Ndërsa shatërvanet në Disney World mblodhën 18,000 dollarë në vitin 2014, para këto që u dhuruan për fëmijët në jetimore.

Prandaj nëse iu bie rruga në këto vende me shatërvane, mos i kurseni monedhat.

/TravelAndLeisure

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0