Çfarë mund të bëni për kompaninë tuaj për ta bërë realitet "ëndrrën" e Martin Luther King? - Business Magazine Albania

Çfarë mund të bëni për kompaninë tuaj për ta bërë realitet “ëndrrën” e Martin Luther King?

Martin Luther King

Në një ditë të ngrohtë vere në gusht të 1963, Dr. Martin Luther King Jr mbajti fjalimin e tij të famshëm botëror ‘I Have a Dream’. Ndërsa marrim kohë për të nderuar trashëgiminë e tij, le të bëjmë më shumë sesa thjesht të reflektojmë mbi vizionin e tij dhe ndikimin që pati jeta e tij. Le të përqëndrohemi në vazhdimin e punës që ai filloi, në mënyrë që ëndrrat për të cilat foli atë ditë të mund të realizohen plotësisht.

Si drejtues biznesi dhe markash, ju keni fuqinë për të bërë ndryshime pozitive brenda sferës së rolit tuaj. Ja se si.

  1. Krijoni dhe kultivoni një kulturë të përkatësisë për të gjithë

Në fjalimin e tij, Dr. King foli për realitetet e jetës së afrikano-amerikanëve, pasi shpallja e emancipimit shfuqizoi skllavërinë. “Por 100 vjet më vonë, zezaku nuk është ende i lirë. Njëqind vjet më vonë, jeta e zezakëve është ende e gjymtuar nga pengesat e ndarjes dhe zinxhirët e diskriminimit. Njëqind vjet më vonë, zezaku jeton në një ishull të vetmuar të varfërisë në mes të një oqeani të gjerë prosperiteti material.”

Disa pasazhe më vonë, ai e lidhi realitetin me ëndrrën e tij për atë që e dinte se ishte e mundur. “Unë kam një ëndërr që katër fëmijët e mi të vegjël një ditë do të jetojnë në një komb ku nuk do të gjykohen nga ngjyra e lëkurës së tyre, por nga përmbajtja e karakterit të tyre.”

Gati 60 vjet më vonë, diskriminimi për të cilin ai foli ende ekziston, si për njerëzit me ngjyrë ashtu edhe për grupet e tjera të nënpërfaqësuara. Për shembull, rreth 80 ish pronarë të franchise kanë paditur McDonald’s për diskriminim racor. Ata pretendojnë se politikat diskriminuese brenda kompanisë i kanë penguar operatorët me ngjyrë të sigurojnë vendndodhje kryesore dhe të fitojnë në të njëjtën masë si operatorët e tjerë jo me ngjyrë. Dhe Google është duke u hetuar nga Rregullatori i të Drejtave Civile të Kalifornisë për trajtim të padrejtë të punonjësve femra me ngjyrë.

Ju nuk duhet të prisni për padi ose hetime qeveritare për të zbuluar nëse kultura e kompanisë dhe ekipit tuaj është toksike për talentin me ngjyrë ose për grupe të tjera të margjinalizuara dhe të nënpërfaqësuara. Bëni kujdesin tuaj të duhur tani për të zbuluar nëse ka pjesë të kulturës suaj që duhet të adresohen për t’u siguruar që të gjithë anëtarët e ekipit tuaj të lulëzojnë dhe të ndihen sikur i përkasin kompanisë. Kjo mund të nënkuptojë të bësh disa fokus grupe, të bisedosh me anëtarët e ekipit individualisht, apo edhe të angazhosh mbështetje nga një palë e jashtme për të vlerësuar se sa mirë po ecën.

Kur jeni proaktiv për heqjen e kulturës që është e dëmshme për grupe të caktuara, do të jeni në një pozicion më të mirë për të krijuar një hapësirë ​​të sigurt ku të gjithë lulëzojnë.

Lexoni: 23 thënie të Martin Luther King që inspirojnë sipërmarrësit

  1. Eleminoni sistemet që mbështesin pabarazinë

Në fjalën e tij, Dr. King na kujtoi vlerat dhe besimet mbi të cilat është themeluar vendi siç e dimë: “Unë kam një ëndërr që një ditë ky komb do të ngrihet dhe do të jetojë kuptimin e vërtetë të besimit të tij.” Ne mbajmë këto të vërteta të jenë të vetëkuptueshme, se të gjithë njerëzit janë krijuar të barabartë.

Ndërsa ne kemi bërë hapa të mëdhenj drejt barazisë që nga vitet 1960, mbeten disa fusha brenda vendit të punës që mund të kenë nevojë për rregullim. Së pari, hendeku gjinor i pagave ende ekziston. Gratë fitojnë më pak se homologët e tyre meshkuj. Megjithatë, hendeku i pagave zgjerohet kur shikojmë të dhënat për gratë me ngjyrë, indigjene dhe latine.

Marka juaj mund të funksionojë për të siguruar që hendeku i pagave gjinore të mos ekzistojë në kompaninë tuaj, ose të paktën, në ekipin tuaj. Shikoni numrat për të vlerësuar se ku qëndroni. Më pas caktoni një datë se kur do të arrini barazinë e pagave.

Një gjë tjetër që mund të bëni në këtë fushë është të siguroheni që ekipet tuaja të jenë përfaqësuese në të gjitha nivelet brenda organizatës suaj, jo vetëm në pozicionet fillestare ose të nivelit të mesëm të menaxhimit. Të dhënat nga The Society Pages tregojnë që nga viti 2020, 90% e CEO-ve të Fortune 500 janë meshkuj të bardhë, 6.8% janë gra të bardha, 3.4% latino, 2.4% aziatikë lindorë ose jugorë dhe vetëm 1% janë afrikano-amerikanë. Këto shifra në nivelet më të larta janë larg përfaqësuesimit të popullsisë.

Kompania juaj mund të punojë për t’u siguruar që ju të diversifikoni talentin tuaj në të gjitha nivelet. Vlerësoni se si duken numrat tuaj tani, më pas vendosni një objektiv se ku dëshironi të jeni deri në një datë të caktuar. Kompania e teknologjisë Salesforce e ka bërë këtë për fuqinë e saj punëtore, duke deklaruar qëllime të qarta që do të dëshironin të arrinin deri në vitin 2023, duke përfshirë dyfishimin e përfaqësimit të grupeve të nënpërfaqësuara në udhëheqje.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0