Elon Musk, drejtori ekzekutiv i Twitterit (tani me emrin “X”), ka shprehur dëshirën e tij për të imituar aplikacionin kinez të madh WeChat. Ai blerë Twitterin për 44 miliardë dollarë dhe ka synim ta transformojë në një platformë shumë më të madhe. WeChat njihet si një “aplikacioni i gjithçksë” që kombinon shërbime të ndryshme si mesazhet, mediat sociale, pagesat mobile, dorëzimet e ushqimit, lojërat, lajmet, madje edhe takimet romantike. Ai është bërë një pjesë integrale e shoqërisë kineze, me pothuajse të gjithë 1.4 miliardë kinezë që e përdorin.
Suksesi i WeChat mund të atribuohet shtrirjes së gjerë të veçorive dhe shërbimeve të tij, duke përfshirë “Bisedat” dhe “Momentet” të ngjashme me WhatsApp dhe Facebook. Ai gjithashtu ofron veçorinë e gjerësisht përdorur “Portofoli”, që lejon përdoruesit të lidhin kartat e tyre debiti dhe krediti për pagesa, investime dhe madje edhe huazime. Përveç kësaj, ai inkorporon shërbimet e qeverisë, duke lejuar përdoruesit të kryejnë detyra si kontrolli i informacionit të sigurimeve sociale, pagesa e gjobave për shpejtësinë dhe rezervimi i terminëve spitalorë. Gjatë pandemisë, WeChat u bë i domosdoshëm për të gjeneruar “kodet e shëndetit” për lëvizjen gjatë kufizimeve të rrepta të Covid-19.
Megjithatë, ka disa anë negative të funksionalitetit të gjerë të WeChat. Ai konsumon një sasi të konsiderueshme memorie të telefonit dhe ngre shqetësime në lidhje me censurën, mbikëqyrjen dhe çështjet e privatësisë nga qeveria kineze. Kontrolli i prerë i Kinës mbi internetin ka çuar në bllokimin e hyrjes në uebfaqe të huaja dhe në parandalimin e zërit të ndryshëm kundër qeverisë në WeChat.
Lexo: 31 Korriku në horoskopin e karrierës
Elon Musk shikon potencial në imitimin e WeChat për të rritur të ardhurat e Twitterit, i cili ka përjetuar një zbritje të të ardhurave. Ai është veçanërisht i interesuar të integrojë pagesat dixhitale me mediat sociale, një aspekt kyç që ka bërë WeChat të suksesshëm në Kinë. Megjithatë, ekspertët sugjerojnë se suksesi i një aplikacioni të tillë në Perëndim mund të varet nga pranimi i gjerë i teknologjisë së pagesave dixhitale, e cila është më e përhapur në Kinë se në vende të Perëndimit. Për më tepër, mungesa e rregullimit të konkurrencës në Kinë ka lejuar WeChat të bllokojë platformat rivale, diçka që mund të mos jetë e mundur në tregjet perëndimore.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.