Çfarë duhet të dini rreth emrave të domain-eve?


Shumë prej jush mund të kenë dëgjuar për fëmijën që thuhet se e ka regjistruar McDonalds.com në fillim të viteve 1990 dhe e ka shitur atë në Korporatën e McDonald’s për disa qindra mijëra dollarë. Në të vërtetë, Josh Quittner, një gazetar amerikan, ishte mbajtësi origjinal i emrit të domain-it të mcdonalds.com. Kur McDonalds kërkoi emrin, ai zgjodhi ta shiste atë dhe dhuroi të ardhurat për bamirësi.

Në këtë artikull Business Magazine ju njeh me disa nga të vërteta rreth domain-eve.

Mit: Kur regjistroni një emër domain, ju bëheni pronar i atij domain-i.

Fakt: E vërteta është se pagesa për të regjistruar një emër domain ju jep të drejtën për përdorimin ekskluziv të saj për një sasi të caktuar kohe, zakonisht midis një dhe 10 vjet. Një tarifë për rinovimin është e detyrueshme pasi afati juaj kryesor i regjistrimit përfundon nëse planifikoni të vazhdoni të përdorni emrin. Nëse nuk e rinovoni, mund ta humbni privilegjin e përdorimit të saj. Regjistrimi nuk ju jep të drejtën për ta mbajtur emrin përgjithmonë.

Mit: Duhet të jeni një kompani rezidente për të regjistruar një emër domain.

Fakt: Çdokush, pavarësisht nëse janë apo jo një kompani ose shtetas i atij vendi, mund të regjistrojë një emër domain në shumicën e domeneve të nivelit të lartë (TLD). Megjithatë, disa vende aplikojnë kontrolle shtesë për individët që përpiqen të regjistrojnë emrat e domeneve në TLD të atij vendi. Për sa i përket Shqipërisë nuk ka kufizime.

Mit: Ju mund të bëheni të pasur shpejt duke blerë dhe pastaj rishitur emrat e domain-it.

Fakt: Mund të bësh para duke blerë dhe shitur emra të domain-it dhe ekziston një industri e tërë e domainerëve, profesionet e të cilëve mbijetojnë nga kjo praktikë. Megjithatë, miti më i përhapur është se një emër unik i domain do t’ju bëjë të pasur. Është e vërtetë që disa emra domainesh kanë shitur për shuma të mëdha parash, dhe disa kanë ndryshuar edhe duart për mbi 1 milion dollarë. Megjithatë, është e rëndësishme të kuptohet se edhe mbi 90% e fushave që janë për shitje nuk gjejnë kurrë një blerës.

Mit: Ju duhet një faqe interneti për të zotëruar një emër domain.

Fakt: Ju mund të regjistroheni emrat e domeineve për një faqe interneti të projektuar, ose mund të regjistroni domeinet dhe të mbani ato vetëm. Nëse blini një emër domain dhe më vonë vendosni që dëshironi ta përdorni atë për një faqe interneti, ju mund të drejtoni direkt emrin në faqen tuaj të re.

Mit: Kur të regjistroni një emër domain, ju merrni edhe një faqe interneti.

Fakt: Një faqe interneti nuk është diçka që ju merrni automatikisht kur regjistroheni një emër domain. Një faqe interneti kërkon një kompani hostimi që do të ruajë skedarët tuaj në serverat e tyre dhe ta bëjë këtë faqe të aksesueshme në internet.

/webhostblog

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale