Çfarë do të bëhesh kur të rritesh ?


Pyetja  “ Çfarë do të bëhesh kur të rritesh” është më e njohura  për fëmijët pas pyetjes “Kë do më shumë mamin apo babin? “.Të gjithë fëmijët ëndërrojnë të kenë profesione nga më të shumëllojshmet dhe përgjigjet e tyrë shpeshherë janë të çuditshme. Disa fëmijë e kanë të lehtë të përgjigjen, disa të tjerë  pasi mendohen mund të të thonë më shumë se 3 profesione njëherësh. Përgjigjet e fëmijëve priten me interes nga prindërit, pasi ata kuptojnë më shumë nga natyra e tyre. Të gjitha gjeneratat e fëmijëve kanë disa përgjigje të përbashkta dhe ato shërbejnë për të kuptuar më mirë normat  dhe kulturën e një shoqërie.  Fëmijët  ndryshojnë nga një periudhë në tjetrën. Kjo tregon për një zhvillim të vrullshëm të stilit tonë  të jetesës.

Një raport nga “The Fatherly Imagination” i cili është një blog dedikuar prindërve meshkuj analizon përgjigjet e 500 fëmijëve.

Profesioni i preferuar.

Kjo gjeneratë e fëmijëve është shumë altruiste . Ata kanë përzgjedhur profesione që i shërbejnë komunitetit si: doktorë, zjarrfikës, veterinerë apo mësues. Megjithëse media reklamon  shumë jetën e të famshëmve , ata nuk preferojnë të bëhen artistë apo këngëtarë.

 

Femije 3

 

Profesionet sipas gjinive të fëmijëve.

Nuk është surprizë që shumica e djemve kanë zgjedhur  të bëhen sportistë në të ardhmen. Media e sotme promovon së shumti yjet e sportit si Mesi apo Ronaldo.  Vajzat deklarojnë se duan të bëhen mjeke. Ky është një trend i ri, duke parë që në të shkuarën shuma vajza donin të bëheshin princesha.

 

femije 6

 

Profesionet sipas moshës.

Fëmijët nuk janë shumë të vendosur për përgjigjen e tyre, ashtu siç bëjnë akoma shumë të rinj. Duke u rritur, dëshirat e tyre ndryshojnë dhe kjo është krejt e natyrshme. Informacioni për botën që i rrethon është më i madh dhe mendja e tyre piqet më tepër  për të përdorur arsyen.

 

 

Femije 4

 

/Forbes/

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale