Çfarë bën një shef i mirë për punonjësit gjatë periudhës së festave?


Jemi në muajin e fundit të vitit dhe punonjësit kanë plot dëshira në listat e tyre: Disa duan orë relaksi, të tjerë dhurata, e ata më të çmendurit duan vetëm party. Po çfarë duhet bërë për të qenë një shef i mirë gjatë festave?

Në një vëzhgim të bërë në “Kompanitë më të mira për vitin 2017”, arritëm të merrnim disa përgjigje:

Lexoni: Google shpallet vendi më i mirë i punës për vitin 2017

1. Më pak orë pune, më shumë kohë me familjen.

Pjesa më e madhe e pjesëmarrësve të anketimit thanë se e njihnin vlerën e familjes dhe ju dhanë më shumë kohë punonjësve për të pushuar me të dashurit e tyre.

Button, një platformë në New York City për tregti mobile, tha se u jep punonjësve një ndihmë prej 1000 dollarësh për pushime për familjet (500$ për individë), dhe i inkurajon ata që t’i përdorin këto fonde gjatë festave të fundvitit.

“Një nga parimet tona kryesore thotë se familja është P0, duke qenë prioriteti numër një i jetës së punonjësit tanë,” tha Button.

2. Festoni me kolegët.

Kompani të ndryshme thanë se kanë organizuar darka festive apo party gjatë pushimeve të dimrit për të falenderuar stafin e tyre.

“Nuk ka rëndësi sa shumë jemi rritur, ne vazhdojmë të organizojmë party për Krishtlindjet për t’i bashkuar punonjësit,” tha Rich Smith, zëvendës presidenti i Atlas MedStaff.

Diablo Media, që operon një rrjet për marketingun, thotë se i merr punonjësit në një ekskursion një ditor që përfshin ushqim, bar të hapur dhe transportin për në shtëpi për ata që planifikojnë të pijnë. Ditën tjetër kompania shkon për ski, ose ofron një ditë pushimi për ata që nuk dua të rrezikojnë.

3. Shpërbleje veten duke realizuar një objektiv personal.

Acceleration Partners është një kompani që ofon shërbimin e marketingut digjital e cila i ndihmon anëtarët e ekipit të arrijnë një qëllim personal.

Një punonjës, për shembull tha se ai kishte dëshirë të mbante leksione në universitet. Themeluesi Robert Glazer arriti t’ja siguronte këtë mundësi në Institutin e Teknologjisë Massachusetts.

Dikush tjetër dëshironte të mësonte të luante në kitarë dhe kompani i ofroi një kurs.

“Këto kërkesa nga punonjësit janë një mënyrë e mirë për t’i motivuar ata dhe për të balancuar qëllimet dhe ambicjet e tyre në jetë,” tha Glazer.

4. Stili që punonjësit duhet të përdorin në të vërtetë.

Button punon me një ekip të brendshëm për të ideuar dhe krijuar një dhuratë që është unike për biznesin.

Vitin e kaluar, punonjësit morën kufje që bllokojnë zhurmën.
5, një kompani energjetike në Teksas, ofron dhurata me markën e kompanisë, si verë, kapuçë dhe këmisha Polo.

“Dhënia dhe marrja e dhuratave është gjëja më e bukur”, tha Mobile Solutions.

“Të shpërblehesh për një punë të vështirë nga një kompani që i trajton punonjësit e saj si familje është vetëm një mënyrë tjetër me anë të së cilës jemi në gjendje të investojmë te njëri-tjetri”.

5. Dekorim i zyrës për t’a bërë atmosferën më festive.

Study.com, një kompani e edukimit online në Kaliforni, e inkurajon të dekorojnë një bredh të lartë Krishtlindjesh në zyrë. Kompania thotë se ka gjithmonë “një entuziasëm fëminor” në zyrë gjatë festave.

Buzz Franchise Brands, kompani e që krijon brande fanchising, themeloi Komitetin e Kontrollit të Shëndetit që rekruton punonjësit të ndihmojnë me dekorimin.

6. Filantropia për të dhuruar… jo vetëm në periudhë festash.

Buzz Franchise Brands, 5, dhe Azzur Labs, të gjithë u japin punonjësve mundësi për të mbështetur bamirësitë lokale dhe fondacionet gjatë pushimeve.

Treeline, një kompani rekrutimi në Wakefield, Massachusetts, gjithashtu punon me një shoqatë bamirësie lokale që dhuron për familjet në nevojë.

/INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0