CEO zbulon përgjigjen më të keqe të intervistës së punës që ka dëgjuar ndonjëherë - Business Magazine Albania

CEO zbulon përgjigjen më të keqe të intervistës së punës që ka dëgjuar ndonjëherë

intervist

Gjatë një interviste pune, pyetja “Si duket jeta juaj e përditshme?” mund të duket e thjeshtë, por sipas Daniel Haarburger, CEO i kompanisë së lodrave për qen, Woof, kjo pyetje mund të zbulojë shumë për kandidatët. Haarburger, i cili ka kryer qindra intervista që nga themelimi i kompanisë së tij në 2019, thotë se një përgjigje e papërshtatshme në këtë pyetje mund të lërë një përshtypje të keqe.

Një nga kandidatët i dha një përgjigje që Haarburger e konsideron “më e keqja që kam dëgjuar ndonjëherë”: “Jeta është një ekspres i nxehtë për momentin. Është goxha e egër.” Haarburger vëren se ky reagim tregoi mungesë profesionalizmi dhe vendosmërie, duke lënë përshtypjen se kandidati nuk e kishte të qartë sesi të përballej me sfidat e përditshme.

Haarburger thekson rëndësinë e sinqeritetit gjatë intervistës. Gënjeshtrat ose ekzagjerimet mund të duken tërheqëse për të impresionuar punëdhënësit, por nëse zbulohen, mund të rezultojnë me skualifikimin e menjëhershëm të kandidatit. Për më tepër, siç sugjeron CEO i LaSalle Network, Tom Gimbel, punëdhënësit shpesh kërkojnë të kuptojnë dobësitë e kandidatëve dhe sesi ata i përballojnë ato.

Një mënyrë më e mirë për t’iu përgjigjur pyetjeve të vështira rreth jetës personale është të përqendroheni në zgjidhjet që po aplikoni për përmirësim. Për shembull, në vend që të thoni se jeta është kaotike, mund të përdorni një qasje më profesionale si: “Jeta ime e përditshme është goxha e ngarkuar për shkak të [X] përgjegjësive. Unë po i menaxhoj ato me strategji të ndryshme planifikimi si [Y].”

Kjo lloj përgjigje shfaq jo vetëm sinqeritet, por edhe vetëdijen dhe përkushtimin për t’u përmirësuar.

Përveç përmbajtjes së përgjigjeve, gjuha e trupit është thelbësore për suksesin e një interviste. Haarburger thekson rëndësinë e qetësisë dhe qartësisë gjatë intervistës. Një sjellje e relaksuar dhe kontakt i mirë me sy, së bashku me lëvizjen e duarve, japin përshtypjen e besimit dhe të qartësisë në komunikim.

Lexo edhe: A do t’i zëvendësojnë trenat e rinj me bateri ata me naftë dhe a janë të sigurt?

Eksperti i komunikimit nga Universiteti Stanford, Matt Abrahams, sugjeron që kandidatët të mbajnë duart e dukshme ndërsa flasin, të qëndrojnë me shpinë të drejtë dhe me shpatulla të relaksuara. Këto shenja tregojnë vetëkontroll dhe përgatitje për përballjen e sfidave.

Duke treguar sinqeritet dhe duke pasur një sjellje të qëndrueshme gjatë intervistës, kandidatët kanë më shumë shanse për të lënë një përshtypje pozitive. Marrja e kohës për të reflektuar mbi vështirësitë personale dhe gjetja e zgjidhjeve për to, në vend që të përqendroheni në kaosin e përditshëm, do të reflektojë profesionalizëm dhe përkushtim për rritjen personale.

cnbc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0