CEO i këtij startup-i miliona dollarësh ka 3 këshilla nëse doni të filloni biznesin tuaj - Business Magazine Albania

CEO i këtij startup-i miliona dollarësh ka 3 këshilla nëse doni të filloni biznesin tuaj

startup-i miliona dollarësh

Kur Keith Tan hoqi dorë nga puna e tij në financë në vitin 2015, ai nuk ishte në dijeni të rrugëtimit sipërmarrës që e priste. Ajo që nisi si plan për të filluar një zinxhir kafenesh, shpejt u shndërrua në një kompani teknologjike me synimin për të përmirësuar efikasitetin në industrinë e ushqimit dhe pijeve.

Gjashtë vjet më vonë, produkti debutues i kompanisë, roboti i automatizuar i kafesë Ella, tashmë po shërben latte dhe kapuçino në stacione të caktuara treni në Tokio, Japoni. Ka plane të ngjashme për vendlindjen e tij Singaporin në vitin 2022.

Por rruga drejt suksesit përfshinte “shumë mësime”, tha CEO i Crown Digital për CNBC Make It, duke ndarë këshillat e tij më të mira për themeluesit e tjerë të mundshëm.

  1. Vlerësoni idetë tuaja me rigorozitet

Para së gjithash, është e rëndësishme të “vlerësoni me rigorozitet idetë tuaja” dhe të siguroheni që ato i shërbejnë një qëllimi.

Në rastin e Tan, kur ai projektoi Ella në 2018, nuk ishte për të sjellë një risi. Përkundrazi, ai donte të gjente një zgjidhje reale për mungesën e fuqisë punëtore që prekte kafenenë e tij dhe pikat e tjera të ushqimit dhe pijeve.

Ju duhet ta mbështesni atë me një model biznesi që është i qëndrueshëm. Një robot plotësisht autonom që mund të shërbejë kafe gjatë gjithë kohës do ta ofronte këtë zgjidhje, arsyetoi ai. Kështu që ai dhe ekipi i tij filluan të punojnë për krijimin e produktit.

Lexoni: Mos hiqni dorë nga ëndrrat tuaja! Armela Murati, gruaja e parë pilote në vend

  1. Shisni idenë tuaj

Më pas, ju duhet të mbroni idetë tuaja, qofshin ato nga bashkëthemeluesit, investitorët, punonjësit apo klientët.

“Duhet ta shesësh mirë idenë dhe të jesh i pasionuar pas saj,” tha Tan.

Kjo nuk ishte gjithmonë e lehtë, veçanërisht në ditët e para të biznesit, tha Tan, duke kujtuar vështirësinë e tërheqjes së stafit dhe investitorëve kur ai lançoi për herë të parë Crown Digital. Megjithatë, është e rëndësishme të kesh besim në idenë tënde dhe të jesh në gjendje t’ua përcjellësh atë të tjerëve.

“Kjo është një kompani robotësh që bën kafe. Është një shitje e vështirë”, tha ai. “Ju duhet të keni atë këmbëngulje për të shitur idenë dhe për të ndërtuar atë ekip.”

  1. Gjeni partnerë

Së treti, është jetike të gjesh partnerë që mund të ndihmojnë në ngritjen e biznesit tuaj dhe zhvillimin e tij në një nivel tjetër. Për Tan, kjo do të thoshte të bashkohej me operatorët e transportit si kompania hekurudhore japoneze JR East dhe rrjeti i metrosë SMRT të Singaporit për ta bërë produktin e tij të disponueshëm për më shumë konsumatorë.

Ju nuk mund të bëni gjithçka vetë.

Partneritetet kanë rezultuar që të dy operatorët të investojnë në Crown Digital, duke marrë fondet totale të mbledhura në 3.1 milionë dollarë dhe duke e vlerësuar kompaninë në mbi 35 milionë dollarë.

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0