CEO i Google Cloud, Thomas Kurian flet për vitin e parë në krye të kompanisë

CEO i Google Cloud, Thomas Kurian flet për vitin e parë në krye të kompanisë


 

 “Po”. “Kjo ishte përgjigjja e thjeshtë që mora pasi pyeta CEO-n e Google Cloud, Thomas Kurian, nëse mendonte se i kishte përmbushur qëllimet që kishte vendosur para një viti”, shkruan Frederic Lardinois për Techcrunch.

Një vit më parë, ai u vendos në krye të operacioneve të Google Cloud, e cila përfshin G Suite. Ai vendosi t’i japë organizatës një fokus më të qartë, duke zgjeruar strategjinë e vendosur nga paraardhësja e tij, Diane Greene. Nuk është sekret që Kurian, me background nga Oracle, e përqendroi menjëherë fokusin e Googe Cloud tek klientët sipërmarrës, duke e vënë theksin tek një numër i specifikuar klientësh.

Pra nuk është për t’u habitur që citimi i parë i Kurian është se Google Cloud zgjeroi formacionin e tij duke përfshirë tipare të rëndësishme që i mungonin ekipit. “Kur shikojmë se çfarë kemi bërë vitin e kaluar, e para është maturimi i produkteve tona”,thotë ai. “Ne kemi hapur shumë tregje për produktet tona sepse kemi maturuar cilësitë e produkteve”.

Lexo këtu: Franca gjobit Google 150 milionë euro

Ne kemi shtuar gjëra të tilla si përputhja e kërkesave. Kemi rritur mbështetjen për shumë sipërmarrje si SAP, VMare, Oracle dhe një numër sipërmarrjesh të tjera, të cilave u kemi ofruar zgjidhje. “Falë kësaj, firma analitike si Gartner dhe Forrester tani e rendisin Google Cloud përkrah dy lojtarëve të tjerë, me të cilët krasohen të gjithë”, thekson ai.

Rekordi i mëparshëm i Google Cloud ka qenë për njohuritë teknike dhe karaktersikat e shkëlqyera, por kjo nuk majfton. Një nga veprimet e para që ndërmori Kurian ishte zgjerimi i ekipit të shitjeve të kompanisë duke e bërë atë të ngjashme me një kompani tradicionale sipërmarrjeje.

“Ne ishim në gjendje të specializonim ekipet tona të shitjes sipas industrisë, shtuam talentin tek organizata e shitjeve dhe përshkallëzuam shitjet në mënyrë të konsiderueshme. Unë mendoj se ju keni filluar t’i shikoni këto rezultate.

Ne rritëm jo vetëm numrin e njerëzve, por produktiviteti ynë u përmirësua tek organizimi i shitjeve. Kështu që e gjithë kjo ishte shumë e mirë.

 

Techcrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0