CEO e re i Twitter-it vazhdon të përsërisë 1 fjalë. Është një mësim brilant se si të krijoni ndryshim - Business Magazine Albania

CEO e re i Twitter-it vazhdon të përsërisë 1 fjalë. Është një mësim brilant se si të krijoni ndryshim

Brenda pak javësh, Linda Yaccarino do të marrë postin e shefes ekzekutive të Twitter. Ajo do të ketë detyrë të mbajë të lumtur shumë palë të interesuara, pavarësisht se ata njerëz shpesh kanë pikëpamje të kundërta.

Njerëz si:

  • Elon Musk (shefi i saj i ri)
  • Reklamuesit
  • Përdorues të përditshëm

Pra, pse Musk ishte i bindur se Yaccarino ishte personi i duhur për këtë punë? Dhe si do të mundet Yaccarino të mbledhë Musk, reklamuesit dhe përdoruesit në bord për Twitterin e ri, të rishpikur?

Yaccarino la të kuptohet për përgjigjen në një seri postimesh së fundi:

Unë jam frymëzuar prej kohësh nga vizioni [i Elon Musk] për të krijuar një të ardhme më të ndritshme. Jam e  emocionuar të sjell këtë vizion në Twitter dhe ta transformojmë këtë biznes së bashku!

Komentet tuaja janë jetike për të ardhmen. Unë jam këtu për të gjitha. Le të vazhdojmë bisedën dhe të ndërtojmë së bashku Twitter 2.0!

Në këtë seri mesazhesh del jashtë një fjalë. Yaccarino e përsëriti katër herë (përfshirë postimin e dytë, LinkedIn):

Së bashku.

Në pamje, mund të mos e konsideroni këtë fjalë të veçantë. Por, kur bëhet fjalë për menaxhimin e ndryshimit, fjala “së bashku” dërgon një mesazh të fuqishëm. Ajo gjithashtu jep një mësim në inteligjencën emocionale, aftësinë për të kuptuar dhe menaxhuar emocionet.

Si pronar biznesi, çfarë mund të mësoni nga ky mesazh? Dhe si mund ta aplikoni atë në vendin tuaj të punës? Le të zbulojmë.

Menaxhimi i ndryshimit, inteligjenca emocionale dhe efekti IKEA

Njerëzit e urrejnë ndryshimin.

Kjo është një arsye pse Musk ka hasur kaq shumë rezistencë që nga marrja në dorë e Twitter. Është gjithashtu ajo që e bën punën e Yaccarino-s të prerë për të, pasi ajo ka të ngjarë të përpiqet të ndryshojë mënyrën se si Musk preferon të trajtojë disa gjëra në Twitter.

Por ekziston një metodë për t’i ndihmuar njerëzit të kapërcejnë atë rezistencë natyrore:

Ju duhet t’i fuqizoni ata për të ndihmuar në krijimin e zgjidhjes.

Këtu hyn në lojë efekti IKEA.

Efekti IKEA u popullarizua nga një punim kërkimor i Shkollës së Biznesit të Harvardit. Në një studim, dy grupeve të subjekteve iu kërkua të vlerësonin disa kuti ruajtjeje Ikea. Grupi i parë i kishte ndërtuar vetë kutitë; grupi i dytë thjesht u hodhi një sy mobiljeve përpara se të dilte me një çmim.

Rezultati? Personat që ndërtuan kutitë i dhanë  vlerë shumë më të lartë produktit, duke çuar në një përfundim të thellë:

Kur merrni pjesë në procesin e ndërtimit, ju vlerësoni më shumë rezultatin.

Kjo është ajo që e bën mesazhin e Yaccarino kaq të fuqishëm. Duke konfirmuar se ajo është e gatshme të punojë së bashku me Elon për të krijuar Twitter 2.0, Yaccarino e siguron Musk se është e përkushtuar ta përfshijë atë në procesin e ndërtimit.

Yaccarino më pas ua përsërit atë mesazh reklamuesve dhe përdoruesve të Twitter. Duke i ftuar ata të kontribuojnë me komentet e tyre se si të përmirësohen, ajo përsëri krijon bashkëpunim, gjë që rrit lidhjen e tyre emocionale me Twitter.

Pra, si mund ta zbatoni këtë mësim në vendin tuaj të punës?

Nëse po përpiqeni të krijoni ndryshim, mos filloni duke propozuar zgjidhje. Në vend të kësaj, dilni tek njerëzit tuaj me probleme të përcaktuara qartë – dhe kërkoni ide se si t’i zgjidhni ato.

Pasi të keni marrë në konsideratë atë që ata kanë për të thënë, jepuni atyre mundësinë të testojnë për rrugën tuaj të re përpara – ose të paktën t’u jepni atyre një pamje paraprake. Më pas mund të përdorni reagime të mëtejshme për të ndihmuar në rregullimin e procesit dhe produktit tuaj. (Sigurisht, ju duhet të komunikoni për t’u siguruar që ata të ndihen pjesë e procesit.)

Përdorimi i efektit IKEA mund të duket se kërkon më shumë kohë, por do të kursejë kohë në planin afatgjatë – dhe do të rrisë shumë shanset tuaja për sukses. Sepse, siç e di Linda Yaccarino, e vetmja mënyrë për të krijuar një ndryshim të suksesshëm është ta bëjmë këtë së bashku.

Inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0