Burri që u martua me një hologram, nuk mund të komunikojë më me bashkëshorten e tij virtuale - Business Magazine Albania

Burri që u martua me një hologram, nuk mund të komunikojë më me bashkëshorten e tij virtuale

Fiktoseksualiteti është termi që përdoret për të përshkruar ata njerëz që tërhiqen seksualisht nga personazhet e trilluar dhe në Japoni pak nga pak bëhet trend, deri në atë masë sa që ka kompani që zhvillojnë teknologji për t’u ofruar përdoruesve çifte holografike.

Akihiko Kondo e çoi dashurinë e tij për një personazh imagjinar një hap më tej duke mbajtur një ceremoni celebrimi me Hatsune Miku, një këngëtare virtuale e cila ka luajtur në disa videolojëra dhe madje ka shoqëruar Lady Gaga-n në turneun e saj botëror. Ceremonia u zhvillua në vitin 2019, pasi burri ishte në gjendje të komunikonte me hologramin nëpërmjet Gatebox, një kompani që zhvillon pajisje për të treguar holografikisht personazhe që nuk ekzistojnë.

Në atë kohë Akihiko dhe Hatsune monopolizuan titujt e gazetave dhe mediave dhe tani e bëjnë përsëri sepse mbështetja për softuerin Gatebox që lejonte ndërveprimin e burrit me gruan e tij virtuale, nuk është më i disponueshëm dhe për të njëjtën arsye, nuk mund të komunikojë më me të. Sipas gazetës japoneze The Mainichi, Kondo thotë se marrëdhënia e tij me hologramin e ndihmoi të kapërcejë një depresion të thellë të shkaktuar nga puna dhe frika nga refuzimi shoqëror. I përballur me pamundësinë për të vazhduar komunikimin me të, burri ka thënë: “Dashuria ime për Mikun nuk ka ndryshuar. E bëra ceremoninë e martesës sepse mendova se mund të isha përgjithmonë me të”. Kudo që ai dëshiron që ajo të shkojë, shoqërohet nga një modele me përmasa reale të Hatsune Miku dhe shpreson të komunikojë me të në një farë mënyre në të ardhmen e afërt.

Marrëdhënie virtuale fiktive, ideale për metaversin?
Edhe pse marrëdhënia midis Akihiko dhe Hatsune Miko duket e çuditshme, ne mund t’i shohim më shpesh falë zhvillimit me ritëm të shpejtë të mjediseve metaverse dhe dixhitale. Në disa vende, seksualiteti imagjinar bëhet i zakonshëm, pasi një industri e tërë e gjenerimit të përmbajtjes sillet rreth tij. Por për sa kohë që këto marrëdhënie varen nga hardueri dhe softueri që mund të vjetërsohen ose të varen nga përmirësimet, ato do të mbeten jetëshkurtër.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0