Brian Hoxha, fotografi që u vu në objektivin tonë - Business Magazine Albania

Brian Hoxha, fotografi që u vu në objektivin tonë

Nëse nuk e keni parë në sheshet e qytetit, mund ta keni parë në Instagram. Nëse jo, është ky rasti për t’ju folur për një profesionist që bie në sy për mënyrën si ka zgjedhur ta zhvillojë pasionin dhe biznesin e tij. Brian Hoxha fotografon njerëz të panjohur në rrugë. Persona të ndryshëm, me jetë të ndryshme bëhen pjesë e fokusit të tij. Pasioni i tij për fotografinë ka nisur që i vogël, trashëguar nga babai i tij. Ai sot është freelance “fotograf me kohë të plotë”, pasi ka bërë një rrugëtim studimesh në inxhineri dhe biznes.  

“Edukimi im nuk ka të bëjë me fotografinë. Fotografia, deri para 3 vitesh, ka qenë thjesht hobi në mendjen time dhe nuk mendoja kurrë se mund të bëja para me fotografinë. Pas 2 viteve universitet, për inxhinieri elektrike, i ndalova studimet. Kuptova që kjo nuk ishte puna që doja të bëja. Pas 3 viteve nisa të studioja përsëri, këtë rradhë për administrim biznesi”.

Ajo që bën në rrjetet sociale, pra fotografimi i njerëzve në rrugë është pjesë e pasionit të tij. Ndërsa të ardhurat i siguron si fotograf komercial dhe kryesisht i fokusuar tek bizneset, si p.sh. foto produktesh, ushqimesh, resortesh, ambiente dhe lifestyle.

Zgjedhja e tij për të bërë foto në rrugë ka ardhur natyrshëm. “Është një zgjatim i street photographer, të cilën e kam pasur gjithmonë shumë qejf, inspiruar nga Henri Cartier Bresson, një fotograf francez, i cili konsiderohet edhe si “babai” i fotografisë në rrugë. Që në 2017 dilja dhe u bëja foto njerëzve, pa i pyetur apo folur, sepse atëherë isha më i ndrojtur. Me kalimin e kohës, u kthye në pasion për mua”.

Artikulli u publikua më parë në faqen 56 të numrit 33 të revistës Business Magazine Albania. Business Magazine Albania është revista e parë digjitale me përmbajtje origjinale në shqip të orientuar nga fusha e biznesit. Ju mund Abonoheni dhe të Shfletoni Këtu nr. 33 të saj.

Për të lexuar artikullin e plotë abonohu në një nga paketat tona.
Kliko këtu për t'u abonuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0