Blu Panorama, pas 3 vitesh negocim blihet nga kompania ajrore Uvet - Business Magazine Albania

Blu Panorama, pas 3 vitesh negocim blihet nga kompania ajrore Uvet


Çështja e kompanisë ajrore Blue Panorama ka marrë tashmë një kthesë. Kompania që është nën administrim të jashtëzakonshëm prej 5 vitesh, do të blihet nga “Uvet”, që operon në sektorin turistik që prej viteve 50. Në muajin Shkurt, “Uvet” bleu edhe tur operatorin italian “Settemari”.

Kështu, Blue Panorama që zë një pjesë të konsiderueshme të tregut të fluturimeve ajrore mes Shqipërisë dhe Italisë, do të zhvendosë fokusin drejt turistëve dhe turizmit.

Oferta e “Uvet” është paraqitur që në vitin 2014, por vetëm së fundmi është tërhequr nga gara konkurrentja e saj, duke mbyllur praktikisht çështjen. Italia Airways është firma e tërhequr nga gara.

Marrëveshja përfundimtare pritet të nënshkruhet në muajt e vjeshtës. “Uvet” ndërkohë numëron rreth 1000 punonjës dhe regjistron të ardhura në 2.4 miliardë euro në vit.

Blue Panorama ndërkohë, prej kohësh nuk i publikon bilancet. Por ndërkohë gjatë 2016 transportoi 1.2 milionë pasagjerë. “Uvet” ndërkohë beson se këtë vit kompania do ta mbyllë me 1.6 milionë pasagjerë.

Blerësit synojnë gjithashtu të zgjerojnë flotën ajrore, kryesisht me “Boeing 787”, që janë të gjeneratës së fundit dhe që kushtojnë mesatarisht 225 deri në 264 milionë $.

Ekspertët shprehen se, me shumë gjasa blerësit do të rishikojnë edhe hartën e itinerareve të kompanisë, edhe në Europë, sidomos në tregjet ku ka shumë kompani low-cost që janë aktive.

Burimi: Scan

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0