Një përllogaritje e thjeshtë tregon se ka rreth 9.6 miliard dollarë trafik ditor të ndaluar nga anija masive e kontejnerëve që u vendosën në Kanalin e Suez në fillim të kësaj jave, duke bllokuar tranzitin në të dy drejtimet.
Shifra bazohet në një vlerësim nga Lloyd’s List që sugjeron se trafiku i drejtuar nga perëndimi vlen rreth 5.1 miliardë dollarë në ditë dhe trafiku i drejtuar nga lindja afërsisht 4.5 miliardë dollarë. Revista e industrisë pranon se këto janë “llogaritje të përafërta”, megjithatë. Ka rreth 185 anije që presin të tranzitojnë rrugën ujore, tregojnë të dhënat e mbledhura nga Bloomberg, ndërsa Lloyd vlerëson shifra arrin në 165.
Deri më tani përpjekjet nga tërheqjet dhe gërmuesit për të zhvendosur Ever Given, anija 400 metra e gjatë që u zhyt në kanal të martën, kanë dështuar dhe puna për të zhbllokuar anijen është pezulluar deri të enjten në mëngjes në Egjipt, duke transportuar tha agjenti Inchcape, duke cituar Autoritetin e Kanalit të Suezit.
AP Moller-Maersk A / S, Mediterranean Shipping Co., Ocean Network Express Pte dhe Yang Ming Marine Transport Corp kanë anije në kanal, sipas njësisë së Inteligjencës së Tregut Global S&P Panjiva, e cila citoi të dhënat e VesselFinder. Rreth 50 anije në ditë përdorin rrugën ujore dhe në 2019 kontejnerët përbënin rreth 53% të tonazhit tranzit, tha ajo.
Përafërsisht 13 milion fuçi bruto në 10 anije mund të preken nga përçarja, sipas Analistit të Mallrave të Vortexa Arthur Richier. Ka gjithashtu nëntë anije që transportojnë produkte të pastra nafte, së bashku me bionaftë, të ankoruara jashtë Suezit, në pritje të rinisjes së autokolonave të lidhura me veriun, tha ai.
Vetëm sa kohë duhet për të lëvizur anijen dhe për të pastruar bllokimin e rrugës do të diktojë ndikime të mëtejshme në tregje. Rreth 300 anije në mbarë botën janë ose të mbërthyer në Kanalin e Suezit, duke pritur për të tranzituar rrugën ujore ose duke e sinjalizuar atë si destinacionin e tyre të ardhshëm, sipas të dhënave të transportit të përpiluar nga Bloomberg.
Që nga e Mërkura, janë përfshirë 40 transportues, pjesa më e madhe që transportonin mallra duke filluar nga të korrat në mallra të thatë si çimento, si dhe anije që mbanin naftë, karburant dhe kimikate, tregojnë të dhënat e Bloomberg. Kishte gjithashtu tetë anije që mbanin bagëti, më shumë se 30 anije të përgjithshme ngarkese dhe një cisternë uji.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.