Bitcoin po konkurron me arin si monedhë alternative

Rritja e Bitcoin në vitin 2020 mund të vazhdojë pasi kriptomonedha dixhitale konkurron më mirë me arin si një monedhë “alternative”, tha JPMorgan në një shënim të Premten. Bitcoin është rritur më shumë se 70%, dhe njoftimi i kësaj jave se PayPal do të lejojë përdoruesit e saj të blejnë, shesin dhe shkëmbejnë kriptomonedhën shërbeu si një tjetër miratim i nivelit të lartë për kriptovalutën.

Në fillim të këtij muaji, Square bleu Bitcoin me vlerë 50 milion dollarë ndërsa angazhohet më tej për të parë monedhën dixhitale si një investim afatgjatë. Por Bitcoin është ende një aset relativisht i vogël dhe favorizohet kryesisht nga investitorët e rinjë që nuk janë aq me ndikim në treg sa gjeneratat e vjetra që favorizojnë kryesisht arin fizik. Sipas JPMorgan, tregu fizik i arit është me vlerë 2.6 trilionë dollarë, i cili përfshin aktivet e mbajtura brenda ETF-ve të arit. Që Bitcoin të arrijë arin për sa i përket vlerës së tregut, monedha kripto do të duhet të rritet 10 herë nga nivelet aktuale.

LEXO: PayPal pranon tregtimin e monedhës virtuale Bitcoin dhe kriptomonedhave

“Edhe një grumbullim modest nga ari si një monedhë ‘alternative’ për një periudhë më të gjatë do të nënkuptojë dyfishimin ose trefishimin e çmimit të bitcoin,” tha JPMorgan. Dhe me kalimin e kohës, kriptoja mund të mbahet për arsye të tjera përveçse të qenit një rezervë e pasurisë siç është ari, sipas JPMorgan.

“Kriptomonedhat nxjerrin vlerë jo vetëm sepse ato shërbejnë si depo të pasurisë por edhe për shkak të dobisë së tyre si mjet pagese. Sa më shumë agjentë ekonomikë të pranojnë kriptomonedhat si mjet pagese në të ardhmen, aq më e lartë është dobia dhe vlera e tyre”, shpjegoi JPMorgan.

Business Insider

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale