Bien shitjet e Ford, kërkesë më e lartë për automjetet e saj elektrike dhe kamionçinat   - Business Magazine Albania

Bien shitjet e Ford, kërkesë më e lartë për automjetet e saj elektrike dhe kamionçinat  

Ford Motor tha se shitjet e tij në SHBA ranë vetëm 4.5% në maj nga një vit më parë, një rënie më e ngushtë se muajt e fundit, pasi vazhdoi të shihte kërkesën e lartë për automjetet e saj të fundit mes furnizimeve të ngushta të makinave të reja, kamionëve dhe dhe SUV. 

Ford dhe prodhuesit e tjerë të automjeteve po vazhdojnë të luftojnë për problemet e zinxhirit të furnizimit, duke përfshirë një mungesë globale të çipave, që ka penguar prodhimin e automjeteve të reja në mbarë botën për më shumë se një vit. Shitjet mujore të Ford në SHBA u ulën me mbi 10% në prill dhe me më shumë se 20% në shkurt dhe mars. 

Një zëdhënës i Ford tha se kompania vlerëson se shitjet e përgjithshme të automjeteve të reja në SHBA ishin ulur rreth 30% nga një vit më parë në maj, që do të thotë se Ford ka të ngjarë të fitojë pjesën e tregut. 

Lexoni: Si kaluan IBM, Ford, DuPont dhe Sony në Windows, Cadillac, Gore-Tex dhe iPod

Ndërprerjet e vazhdueshme në prodhimin e Ford-it kanë çuar në inventar të shtrënguar në tregtarët e tij. Si përgjigje, Ford ka ofruar stimuj për klientët që janë të gatshëm të bëjnë porosi për automjetet e tyre dhe të presin që ato të ndërtohen dhe dorëzohen. Pothuajse gjysma e shitjeve me pakicë të Ford në maj erdhën nga porositë e klientëve të vendosura në fillim të vitit, tha kompania në një deklaratë. 

Me furnizimet e çipave ende të kufizuara, Ford i ka dhënë prioritet prodhimit të modeleve të tij më të reja, duke përfshirë crossoverin elektrik Mustang Mach-E, SUV-në Bronco dhe kamioncinën e vogël Maverick, si dhe shtyllat e tij shumë fitimprurëse si kamionçinat e Serisë F dhe SUV të mëdha Ford dhe Lincoln. 

Shitjet e kamionëve të serisë F të Ford-it, një shtytës i rëndësishëm i fitimeve të kompanisë, u rritën me 6.9% në maj nga një vit më parë. Dorëzimi i Mustang Mach-E ishte më shumë se dyfishi i totalit të modelit një vit më parë. 

Nga janari deri në maj, Ford ka shitur 763,558 automjete në SHBA, 13.3% më pak nga e njëjta periudhë e vitit 2021. 

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0