Biçikleta Cyclotron është fjala e fundit e teknologjisë - Business Magazine Albania

Biçikleta Cyclotron është fjala e fundit e teknologjisë


Cyclotron është një biçikletë nga e ardhmja.

Gomat e saj janë pa-ajër dhe pa-tela. E ndërtuar me fibra karboni mjaft të lehta, karakteristikat më të dukshme të biçikletës Cyclotron janë rrotat e saj pa tela, të cilat ngjasojnë me një motoçikletë dixhitale në momentin që ndizen dritat LED.

Biçikleta peshon rreth 12 kilogramë ,një peshë kjo pak e madhe për një biçikletë me fibra karboni.

Njësoj si biçikletat e tjera inteligjente ajo është e ndërtuar me drita, gjithashtu ingranazhet ndryshohen në mënyrë elektronike në vetëm 0.2 sekonda.

55

Në vend të telave të gomës, biçikleta ofron një vend i cili mund të përdoret për të vendosur kuti mbajtëse për sendet tuaja, në rrotën e parme dhe atë të pasme.

E megjithatë kjo nuk është një biçikletë elektronike prandaj ju ta pedaloni. Ju gjithashtu mund të ndryshoni pozicionin e ngarjes, nga ai komfort në atë sportiv.

Për të plotësuar imazhin e saj futuris, biçikleta gjithashtu vjen më një aplikacion (për iOS dhe Android) që ruan ecjet e tua më biçikletë, gjen vendodhjen e biçikletës me anë të GPS-it në rast vjedhjeje dhe dhe lajmëron kur bateria e dritave të biçikletës është e ulët.

I gjithë ky dizajn teknologjik i gjeneratës së ardhshme sigurisht që kushton. Çmimi i vendosur nga Kickstarter është 1,700 dollarë, e megjithatë fillimisht biçikleta duhet të provohet në rrugë nga përdoruesit e thjeshtë.

/Mashable

https://www.youtube.com/watch?v=SatCnalAE90

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0