Bashkitë të përgjumura. As 10% e tyre nuk i bashkohen programit "100 fshatrat"

Bashkitë të përgjumura. As 10% e tyre nuk i bashkohen programit “100 fshatrat”


 

Numri i projekteve të prezantuara nga njësitë vendore për t’u bërë pjesë e këtij programi është 10 herë me i vogël se numri i bashkive të përfshira. Fakti u bë i ditur nga kryeministri i Edi Rama në takimin e zhvilluar me përfaqësuesit e bashkive që përfshijnë “100 fshatrat”.

Për më tepër, projektet e propozuara nga bashkitë janë fokusuar tek ndërtimi i rrugëve. Ndonëse rrugët janë të nevojshme, rrugët të vetme nuk realizojnë turizëm.

Rama tha gjatë fjalës së tij se, “Përmirësimi i infrastrukturës është një aspekt themelor i programit, por do të ishte gabim që programi të konceptohej si zhvillim infrastrukturor”.

Lexoni: Festat lokale, një shans për turizmin

Për të nxitur projektet, qeveria ka shtyrë afatet e aplikimit. “Kemi nisur një sërë kontaktesh me sipërmarrjen vendase dhe bankat për të krijuar një sinergji të të gjitha forcave që përfshihen në këtë program”, tha Rama në takim me kryebashkiakët.

“Kontributi i bashkive ka qenë minimal sa i përket zhvillimit të projekteve në fshatra, deri më tani. Ne e rihapim aplikimin pasi kemi mungesë të propozimit të projekteve” tha Rama.

Ai ka kujtuar se për të nxitur projektet është krijuar Akademia e “100 fshatrave”. Kjo bëhet “për të mbushur boshllëqet e bashkive në këtë proces, me dije, informacion, burime njerëzore. Përbëhet nga pedagogë e studentë dhe specialistë vendas dhe të huaj, për të ndihmuar me projekte zhvillimore”.

Lexoni: Akademi për rilindjen e 100 fshatrave

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0