Balkan Bites, shitja e byrekut shqiptar po lulëzon në Amerikë

Balkan Bites, shitja e byrekut shqiptar po lulëzon në Amerikë

byrek shqiptar

Ariana Malushi dëshironte të mësonte se si të gatuante ushqim tradicional shqiptar pasi gjyshja e saj Magbule ndërroi jetë në nëntor 2017. Kështu iu afrua hallës së saj, Alida Malushi, për të mësuar. Të dielave, dyshja gatuanin së bashku ushqime të Evropës Juglindore, duke kujtuar Magbulen, ndërsa i risollën në jetë recetat e saj.

“Halla ime është kuzhinierja më e mirë e shtëpisë në familjen tonë dhe ajo është gjithashtu një kuzhiniere profesioniste, kështu që unë e dija se ajo ishte personi i duhur për këtë punë,” thotë Ariana. E lindur në Kosovë, Alida punoi si gazetare deri në 1991, kur trazirat politike e detyruan të emigronte në Shtetet e Bashkuara.

Me pak njohuri të gjuhës angleze, ajo nuk mund të punonte si gazetare në New York, kështu që ndoqi Qendrën Ndërkombëtare të Kulinarisë dhe e ktheu pasionin e saj për gatimin në një punë me kohë të plotë. Pasi punoi si shefe ëmbëlsirash në restorante dhe hotele në të gjithë qytetin, ajo hapi furrën e saj. Kur Magbule u sëmur, Alida mbylli furrën e saj për t’u kujdesur për nënën, për më shumë se një dekadë.

Një biznes i ri familjar: Byrekët

“Një të dielë, pasi gjyshja ime ndërroi jetë, halla ime dhe unë po gatuanim byrek dhe po diskutonim se sa e vështirë ishte të gjeje ushqime të tilla, të gjithë byrekë natyralë për shitje”, kujton Ariana. “Ky ishte momenti kur vendosëm të bëhemi partnere për të ndarë kulturën dhe recetat tona familjare me botën.” Ballkan Bites u lançuar zyrtarisht në fund të vitit 2018, duke ofruar katering për evente të vogla për miqtë dhe familjen me byrek të pjekur, sallata dhe ëmbëlsira si bakllavaja.

“Fjala e gojës ishte jashtëzakonisht e dobishme dhe ne e dinim se po bënim diçka kur filluam të merrnim porosi nga të huaj,” thotë Ariana. “Kjo na dha besimin për të shitur byrek të pjekur në tregjet e hapura të pop-up, si Queens Night Market dhe Urbanspace.”

Byrekët janë lehtësisht të lëvizshëm dhe nuk kërkojnë shumë hapësirë, që do të thotë se ishin ushqimet e përsosura të buta, për t’u ngrënë në dorë në tregjet e jashtme dhe njujorkezët në lëvizje. Ballkan Bites shpejt filluan të shesin byrek të ngrirë në kafenetë lokale dhe prej andej, byrekët u bënë produkti identifikues i kompanisë. Ata gjithashtu janë ushqimi i preferuar i Arianës dhe “një prezantim i shkëlqyer për kuzhinën ballkanike, për njerëzit që nuk ishin familjarë me të”, thotë Ariana.

Byreku i Ballkanit është bërë nga recetat familjare. Brumi përgatitet me miell, ujë, vaj ulliri ekstra të virgjër, kripë dhe pak sheqer. “Metodat tona për gatimin dhe hapjen e petëve me gjalpë të vërtetë janë ato që na diferencojnë,” shpjegon Ariana “Halla ime përdori disa teknika që i mësoi në shkollën e ëmbëlsirave për të krijuar kore të lehta, për të cilat ne jemi të njohur.”

Në fillim, miqtë dhe të afërmit shërbyen si testues të shijes, duke sugjeruar të përdornin më pak gjalpë në byrek për ta bërë atë më pak të yndyrshëm dhe gjithashtu të rrisnin sasinë e mbushjes. Reagimet nga tregjet e pop-up gjithashtu sugjeruan shije të reja si molla dhe kungulli, të cilat Ballkan Bites filluan t’i përdorin në tregjet e pushimeve, vitin e kaluar.

Zgjerimi i biznesit familjar

Që prej zhvendosjes nga kuzhina e banesës së Alidës në një hapësirë ​​të përbashkët tregtare, Balkan Bites ka qenë në gjendje të rrisë prodhimin dhjetë herë. Një furrë shtëpie mund të mbajë vetëm rreth njëzet byrekë të papjekur, ndërsa hapësirë e tanishme ka kapacitet për 200 të tillë. Deri në 10,000 byrekë të gatuar me dorë përgatiten çdo javë, që do të thotë që Ariana dhe Alida nuk duhet t’u thonë jo mundësive potenciale të biznesit për shkak të kapacitetit.

Pandemia, natyrshëm, e ndryshoi strategjinë e Balkan Bites, e cila synonte të shiste byrekë në tregjet e jashtme, të zgjeronte biznesin duke shitur nëpër restorante dhe kafene dhe të hapte një stendë në një sallë ushqimesh këtë vit.

“Një fundjavë para se të mbyllej New York City, ne ekspozuam produktet tona në shfaqjen tregtare të restoranteve të ushqimit. Ne investuam shumë në shfaqje dhe sapo ishim gati të vijonim punën, qyteti njoftoi se të gjithë restorantet po mbylleshin”, kujton Ariana. “Jemi ndjerë kaq të humbur. Pas disa javësh izolimi, ne filluam të gatuajmë përsëri byrekë dhe i publikuam byrekët e ngrirë në komunitetin tonë në Instagram”.

Mesazhet nga klientët e mëparshëm, të cilët dëshironin të bënin porosi na ndihmuan në ecurinë e biznesit të ushqimeve të ngrira, i cili ofronte shpërndarje falas, në New York dhe New Jersey. “Në javët në vijim, pamë një breshëri mbështetjeje që na bëri të hapim një dyqan online dhe të fillojmë të transportojmë në të gjithë vendin”, thotë Ariana.

“Klientët jo vetëm që blinin byrek për veten e tyre, por ata gjithashtu po e blinin atë si dhurata për miqtë dhe familjen që nuk mund t’i takonin personalisht”, thotë Ariana. “Shënimet e dhuratave ishin të këndshme për t’u lexuar dhe ne jemi të nderuar që ushqimi ynë mund të sjellë gëzim për njerëzit gjatë kësaj kohe sfiduese.”

Edhe pse planet e Ballkanit të Bites për vitin 2020 nuk janë ende të qarta, ky model i ri biznesi do të përfshijë zgjerimin e dyqanit online, përsëritjen e specialiteteve sezonale, si kungulli dhe shitjen në mënyrë ideale të byrekut të ngrirë, të përgatitur me dorë, në dyqanet me pakicë.

Byreku i ngrirë shitet për 17,99 dollarë për një paketë me katër copa dhe mund të blihet në internet. Porositë me shumicë janë gjithashtu të mirëpritura.

Forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0