BALFIN Group blen 40% të HyperActive, investim prej 34 milionë euro për zgjerim në tregje të reja - Business Magazine Albania

BALFIN Group blen 40% të HyperActive, investim prej 34 milionë euro për zgjerim në tregje të reja

BALFIN Group blen 40% të HyperActive, investim prej 34 milionë euro për zgjerim në tregje të reja

Grupi BALFIN po hyn në botën e argëtimit familjar me investimin e tij më të ri, “HyperActive”, një qendër masive lojërash dhe argëtimi në Kosovë. Si pjesë e strategjisë së tij të zgjerimit, Grupi ka blerë një kuotë prej 40% të kompanisë, duke hapur rrugën për rritje të konsiderueshme në rajon dhe në Evropë.

Me një investim fillestar prej 34 milionë eurosh të dedikuar për projekte në Kosovë, Maqedoninë e Veriut dhe Shqipëri, Grupi BALFIN synon ta çojë HyperActive në më shumë vende në vitet e ardhshme, duke përforcuar angazhimin e tij për të sjellë përvoja argëtimi inovative.

Presidenti Samir Mane, këtë fundjavë nga Prishtina, ndau planet ambicioze të grupit për të zgjeruar këtë koncept inovativ në të gjithë Evropën. “Sot ndodhemi në qendrën më të madhe të argëtimit të mbyllur në rajon, shumë shpejt do të jemi në Tiranë dhe Shkup dhe, me shpresë, nga viti i ardhshëm në shumë kryeqytete evropiane.”

E vendosur në zemër të Prishtina Mall, “HyperActive” është e mbushur me atraksione për çdo moshë, nga karting dhe bowling, te dhomat e arratisjes, laser tag, VR-Hologate dhe shumë më tepër. Është qendra më e madhe e argëtimit familjar në Kosovë dhe në rajon, duke sjellë argëtim me teknologji të lartë dhe përvoja interaktive si kurrë më parë.

Lexo edhe:Grupi BALFIN: 2024 një vit tjetër i suksesshëm në gjetjen, zhvillimin dhe mbajtjen e talenteve

Por investimi i BALFIN nuk ndalet vetëm në Kosovë. Me 40% të aksioneve në projekt, grupi tashmë po planifikon zgjerime më të mëdha. Presidenti Samir Mane bëri të ditur se “HyperActive” do të shtrihet në qytete si Tirana, Shkupi, Vjena, Berlini dhe më tej. Ndërtimi i lokacionit të radhës në Maqedoni është tashmë në proces, ndërsa Shqipëria pritet të bëhet pjesë e projektit deri në vitin 2026.

Në thelb të misionit të HyperActive është qasja unike për të ndërthurur përvojat fizike dhe interaktive me teknologjinë më të fundit të argëtimit. Qëllimi është krijimi i një hapësire ku realiteti dhe imagjinata bashkohen, duke ofruar përvoja që nuk mund të zëvendësohen në botën dixhitale. Nga lojërat arcade te zonat e buta interaktive për fëmijët dhe foshnjat, HyperActive synon të jetë një vend për të gjitha moshat ku njerëzit mund të lidhen, të argëtohen dhe të krijojnë kujtime të paharrueshme.

Grupi BALFIN nuk synon vetëm të rrisë biznesin e tij, por është i angazhuar të ketë një ndikim pozitiv në komunitetet ku operon. Nëpërmjet investimeve të tij, BALFIN planifikon të krijojë vende pune, të fuqizojë ekonominë lokale dhe të ofrojë një hapësirë ku familjet dhe miqtë mund të kalojnë kohë cilësore së bashku.

E ardhmja e argëtimit familjar ka mbërritur dhe duket më e madhe dhe më e mirë se kurrë!

balfin

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0