B2Balkan Marketplace në Shqipëri arrin shifra rekord - Business Magazine Albania

B2Balkan Marketplace në Shqipëri arrin shifra rekord

B2Balkan Marketplace në Shqipëri arrin shifra rekord

Këtë vit, eventi B2Balkan Marketplace, që do të mbahet në Tiranë më 12 shkurt, i dedikuar turizmit në Shqipëri dhe Evropën Juglindore, do të jetë më i madh se asnjëherë më parë.

Partneriteti mes Iceberg Exhibitions dhe New Deal Europe ka arritur shifra rekord të pjesëmarrjes së blerësve, tur operatorëve dhe agjencive, duke tejkaluar të gjitha pritshmëritë për eventin. Pritet që 50 blerës të marrin pjesë në edicionin e vitit 2025 gjatë eventit njëditor në Tiranë. 40 blerës, që përfaqësojnë biznese nga 18 tregje, do t’u bashkohen edhe 10 blerës, të cilët përfaqësojnë emrat më të mëdhenj në turizmin global. Këta përfshijnë Abercrombie & Kent, liderin në turizmin luksoz nga SHBA dhe Mbretëria e Bashkuar; The Travel Corporation, kompaninë më të madhe të udhëtimeve në botë; Hays Travel, rrjetin më të madh të agjencive në Mbretërinë e Bashkuar; dhe Service Reisen, një nga operatorët më të mëdhenj turistikë të grupimeve nga Gjermania.

Lexo edhe: Zbulohen emrat kryesorë të blerësve ndërkombëtarë që do të marrin pjesë në Panairin Tourism & Travel Show Albania 2025

Robert Dee, bashkëthemelues dhe drejtor i New Deal Europe, deklaroi:
“Pa dyshim që B2Balkan është një ngjarje kyçe në kalendarin e industrisë së turizmit për të bërë biznes në Ballkan. Tregu është shumë i vetëdijshëm për ndikimin dhe rëndësinë e këtij tregu B2B, dhe New Deal Europe ka ndërtuar mbi suksesin e edicioneve të mëparshme për të tërhequr emrat kryesorë në Shqipëri për edicionin 2025.”

Ky event, i cili këtë vit zhvillon edicionin e tij të tretë, po tërheq gjithnjë e më shumë operatorë turistikë dhe agjentë udhëtimesh nga Mbretëria e Bashkuar, Evropa dhe Amerika. Ai shënon një pjesëmarrje rekord nga operatorët italianë, një prani të madhe të agjentëve të turizmit luksoz dhe operatorëve kryesorë nga SHBA. Për herë të parë, do të ketë blerës nga vende si Danimarka, Estonia, Luksemburgu, si dhe nga destinacione të largëta si Indonezia, një nga tregjet me rritjen më të shpejtë në botë.

Tine Murn, bashkëthemelues i New Deal Europe, tha:
“Shqipëria priti mbi 10 milionë vizitorë për herë të parë vitin e kaluar. Ajo është aktualisht një nga destinacionet më të ‘nxehta’ në botë, por është e rëndësishme që vendi të promovojë turizëm afatgjatë dhe të qëndrueshëm për të mbetur në listën e dëshirave të udhëtarëve. Në New Deal Europe, ne duam të ndihmojmë destinacionet të rriten në mënyrë të qëndrueshme, duke u fokusuar në cilësi mbi sasi, mbështetur komunitetet lokale dhe ruajtur trashëgiminë natyrore dhe kulturore. Blerësit që kemi ftuar mund ta mundësojnë këtë, dhe presim me padurim një ditë fantastike më 12 shkurt, kur ata do të angazhohen me industrinë turistike të Shqipërisë për të sjellë biznes të qëndrueshëm dhe me vlerë të lartë në afatgjatë.”

Pas eventit, do të organizohet një udhëtim familjarizues në disa nga pikat kyçe të Shqipërisë, i kuruar nga operatori lokal Past and Present Journeys, me synimin për të shfaqur më të mirën që Shqipëria ka për t’u ofruar udhëtarëve të segmentit të lartë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0