"Audos": Startupi që kërkon të nisë 100,000 biznese në vit përmes fuqisë së AI - Business Magazine Albania

“Audos”: Startupi që kërkon të nisë 100,000 biznese në vit përmes fuqisë së AI

"Audos": Startupi që kërkon të nisë 100,000 biznese në vit përmes fuqisë së AI

Henrik Werdelin, pas 15 vitesh eksperiencë në ndërtimin e markave si Barkbox përmes studios së startup-eve Prehype, ka nisur një rrugëtim të ri. Me iniciativën e tij më të fundit, Audos, një studio me bazë në New York , ai synon të shndërrojë procesin e ndërtimit të bizneseve duke përdorur inteligjencën artificiale, me një ambicie të guximshme: të ndihmojë në krijimin e qindra mijëra kompanive çdo vit.

Koha duket e përshtatshme. Pushimet masive nga puna në shumë industri kanë shtyrë shumë individë të rishikojnë karrierën e tyre, ndërkohë që mjetet e AI kanë ulur ndjeshëm barrierat për ndërtimin e produkteve dhe shërbimeve dixhitale. Pikërisht në këtë ndërthurje pozicionesh vjen Audos, me një premtim për të fuqizuar sipërmarrësit e zakonshëm për të ndërtuar biznese milionëshe, pa qenë nevoja të kenë aftësi teknike.

Werdelin thotë për TechCrunch se qëllimi i Audos është të demokratizojë njohuritë dhe metodat e grumbulluara gjatë viteve në Prehype, duke i vënë ato në shërbim të çdokujt që ka një ide biznesi, por mungesë përvoje teknike apo qasje në kapital tradicional.

Nga ideja te testimi i tregut, vetëm me një bisedë me AI
Audos i pajis përdoruesit me mjete të fuqishme AI që i ndihmojnë të ndërtojnë produkte vetëm përmes gjuhës natyrore, si dhe të targetojnë klientë të mundshëm në rrjete sociale si Instagram dhe Facebook. Përmes algoritmeve të avancuara të reklamimit, platforma teston në kohë reale nëse një ide ka kosto të qëndrueshme për fitimin e klientëve.

Që nga lançimi beta, Audos ka ndihmuar në nisjen e “qindra” bizneseve, përfshirë një mekanik makinash që dëshiron të ndihmojë njerëzit të vlerësojnë ofertat për riparime, një person që ofron shërbime për organizimin e procedurave pas vdekjes, trajnerë virtualë për goditjet në golf dhe nutricionistë me mbështetje AI. Werdelin i quan me humor këto biznese “donkeycorns” – kompani të vogla, por me potencial të qëndrueshëm.

Procesi është i thjeshtë: një person klikoni mbi një reklamë të Audos, zhvillon një bisedë me një agjent AI për të qartësuar idenë dhe publikun e synuar, dhe më pas platforma e çon menjëherë përballë klientëve të mundshëm për të testuar interesin.

Një model i ri biznesi: pa aksione, por me pjesë në të ardhurat
Ndryshe nga akseleratorët tradicionalë apo investitorët e kapitalit të rrezikut, Audos nuk merr aksione në bizneset që ndihmon të krijohen. Në vend të kësaj, aplikon një model ku merr 15% të të ardhurave që biznesi gjeneron – përherë. Për këtë, ofron deri në 25,000 dollarë financim fillestar, qasje në mjetet e zhvillimit me AI dhe ndihmë për shpërndarjen në treg përmes fushatave me pagesë në rrjete sociale.

Sipas Werdelin, kjo qasje është më e përshtatshme për llojin e bizneseve që Audos synon të krijojë – biznese të vogla, të qëndrueshme, që nuk kërkojnë shitje apo investime miliona dollarëshe.

Megjithatë, kjo pjesë e të ardhurave që merret përherë mund të jetë e diskutueshme për disa, veçanërisht nëse në të ardhmen ekzistojnë alternativa që ofrojnë mjete të ngjashme pa këtë “taksë të përhershme”.

Po nëse AI i bën të gjitha vetë?
Ndërsa Werdelin thekson rëndësinë e ndërtimit të marrëdhënieve reale me klientët, mbetet për t’u parë se sa nga ky aspekt mund të menaxhohet realisht nga AI. Gjithashtu, me rritjen e numrit të mjeteve të ngjashme në treg, është e paqartë si do të diferencohet Audos në planin afatgjatë. Megjithatë, investitorët nuk duket se shqetësohen. Audos ka siguruar 11.5 milionë dollarë në raundin e parë të financimit të udhëhequr nga True Ventures. Sipas partnerit Tony Conrad, numri i njerëzve që mund të përfitojnë nga një platformë si kjo është jashtëzakonisht i madh.

Synimi nuk është ndërtimi i “unicorn”-ëve, por i miliona bizneseve jetësisht të rëndësishme
Për Werdelin, misioni nuk është ndërtimi i gjigantëve të teknologjisë, por fuqizimi i miliona njerëzve për të ndërtuar biznese me të ardhura të qëndrueshme, që i ndryshojnë jetën. “Ne duam të ndihmojmë në ndërtimin e një milion kompanive që gjenerojnë një milion dollarë në vit. Kjo është një industri me xhiro prej një trilion dollarësh,” thotë ai. Në një kohë kur siguria e punës tradicionale është gjithnjë e më e brishtë, dhe teknologjia po hap dyer të reja çdo ditë, një vizion i tillë duket gjithnjë e më realist. Në fund të ditës, siç e përmbyll edhe vetë Werdelin: “Besojmë se bota është më e mirë kur ka më shumë sipërmarrje.” Investitorë të tjerë të Audos përfshijnë edhe Offline Ventures, Bungalow Capital dhe emra të njohur si Niklas Zennstrom dhe Mario Schlosser.

techcrunch

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0