Apple rihap dyqanet në të gjithë botën 

Apple

Pas dy muajsh mbyllje për shkak të pandemisë së koronavirusit, Apple është duke rihapur dyqanet e shitjes me pakicë në të gjithë botën.

Në një postim në faqen e internetit të Apple të dielën, zv/presidentja e shitjeve me pakicë në Apple, Deirdre O’Brien tha se gati njëqind dyqane Apple janë rihapur tashmë. Ajo gjithashtu detajoi disa nga hapat që kompania ka ndërmarrë për ta bërë përvojën e blerjeve në dyqanet me pakicë të Apple, të sigurt për klientët.

Së pari, Apple është duke kufizuar dyndjen në secilin nga dyqanet e tij, duke u përqëndruar përsëri në shërbimin një-për-një. O’Brien nuk ndau detaje të tjera përveç kësaj duke thënë se dyqanet tani do të kenë “shumë hapësirë”.

Në shumicën e dyqaneve Apple do të kërkojë gjithashtu mbulim të fytyrës, si për punonjësit, ashtu edhe për klientët. Nëse një klient nuk ka një maskë për fytyrën, Apple do ta sigurojë atë për ta.

AppleKompania gjithashtu do të kryejë kontrolle të temperaturës në hyrje të dyqaneve, si dhe do të parashtrojë disa pyetje, që lidhen me shëndetin për të përcaktuar nëse jeni të infektuar potencialisht me COVID-19, ose keni qenë në kontakt me dikë që ka qenë.

Lexoni: Nike do të dhurojë 30 mijë palë këpucë për punonjësit e shëndetësisë

Dyqanet do të pastrohen plotësisht gjatë gjithë ditës, me “pastrim të thellë duke vendosur theks të veçantë në të gjitha sipërfaqet, produktet e ekranit dhe zonat shumë të trafikuara”.

Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale