Apple vazhdon të përdorë vdekshmërinë tonë si marketing! - Business Magazine Albania

Apple vazhdon të përdorë vdekshmërinë tonë si marketing!

Apple përdor vdekshmërinë si marketingun e saj!

Vitet e fundit, prezantimet e Apple kanë filluar të paraqesin një lloj të ri mesazhesh: pa një Apple Watch, mund të mbytesh nga një ari, të mbytesh brenda një makine që po fundoset, të ngecesh në një kompaktues plehrash ose madje të dorëzohesh nga hipotermia pasi të biesh. një liqen i akullt.
Këto fatkeqësi janë shmangur gjithmonë nga prania e një Apple Watch. Por këtë vit, mesazhet e Apple kanë filluar të ndryshojnë përsëri: nuk është vetëm Apple Watch që mund t’ju shpëtojë nga vdekja e mundshme – por edhe iPhone.

Në ekspozitën e Apple iPhone 15, kompania u hap me një reklamë që thuri së bashku potencialin shpëtimtar të Apple Watch dhe iPhone. Videoja përshkruante njerëzit duke festuar ditëlindjet e tyre me miqtë dhe familjen, duke fikur qirinj dhe natyrisht, duke marrë urime “gëzuar ditëlindjen” në iPhone-ët e tyre.

Ndërsa reklama prezantoi lojtarët e saj kryesorë, titrat u zbehën në fund të ekranit, si ai që thoshte: “Apple Watch e njoftoi atë për një rrahje të ulët të zemrës. Shkova në spital dhe bëri një operacion jetik për stimuluesin kardiak.” Tjetri përshkroi një person që përdorte veçorinë Emergjente SOS të iPhone për t’u shpëtuar ndërsa ishte bllokuar në një stuhi, ndërsa një tjetër tha se një grua shtatzënë u dërgua me urgjencë në spital për një lindje urgjente pasi Apple Watch zbuloi një ritëm të lartë të zemrës.

Këto ndjekin reklamat e fundit nga Apple që tregojnë se si një iPhone 14 mund t’ju shpëtojë nëse makina juaj rrokulliset ose jeni bllokuar në majë të një mali.

Reklamat nuk janë saktësisht të gabuara: ka dhjetëra raporte të jetës reale për njerëzit që shpëtohen falë iPhone ose orës së tyre. Pas prezantimit të Emergency SOS në Apple Watch në 2016, kompania shtoi zbulimin e rënies, një elektrokardiogram dhe madje edhe një sensor të oksigjenit në gjak. Vitin e kaluar, Apple promovoi një veçori të re të zbulimit të përplasjeve për Apple Watch dhe iPhone 14, e cila sinjalizon automatikisht shërbimet e urgjencës kur zbulon se keni qenë në një aksident me makinë (ose jeni thjesht në ndonjë udhëtim të egër me rul). Dhe vitin e kaluar, Apple shtoi një veçori në iPhone që lejon përdoruesit të kontaktojnë shërbimet e urgjencës përmes satelitit në rast se nuk ka lidhje celulare.

Këto janë padyshim karakteristika të shkëlqyera, por ka një arsye pse qasja e Apple për t’i reklamuar ato ka një tendencë për të na bërë të pakëndshëm: ata na shesin një produkt duke u shqetësuar për vdekshmërinë tonë – blini një pajisje Apple ose rrezikoni jetën tuaj. Janë reklama që luajnë më shumë frikë sesa shpresë, dhe janë në kontrast të plotë me reklamat që Apple përdorte për pajisjet e saj. Një reklamë ore nga dy vjet më parë tregon se njerëzit përdorin me kënaqësi Apple Watch për të përmirësuar aftësinë e tyre; një reklamë e hershme e shikimit tregon njerëzit që përdorin pajisjen për t’u lidhur me të dashurit.

Mund të ketë një arsye për këtë ndryshim të qasjes. Veçoritë si matja e  fitnesit dhe lidhja në kyçin tuaj të dorës nuk e ndihmojnë më Apple Watch të dallohet në mesin e konkurrencës.

Rivalë si Galaxy Watch 6 i Samsung dhe Pixel Watch i Google kanë arritur deri në Apple Watch për sa i përket sensorëve të gjurmimit të shëndetit, por ata ende nuk e kanë shtuar Zbulimin e përplasjeve. E njëjta gjë vlen edhe për iPhone. Apple mund të ketë shtuar vetëm kamera USB-C dhe periskop, por telefonat Android ende nuk kanë lidhje satelitore (megjithëse ka të ngjarë të vijë së shpejti). Jo vetëm kaq, por shtimi i veçorive të reja të sigurisë, duke përfshirë lidhjen satelitore, Ndihmën në Rrugë dhe zbulimin e përplasjeve, ndihmon në dallimin e pajisjeve më të reja të Apple nga ato të vjetrat e tij, duke u dhënë potencialisht përdoruesve një arsye të mirë për të përmirësuar.

Lexo edhe:Lançimi i iPhone 15 i Apple u fokusua shumë në AI – edhe pse nuk u përmend

Të martën, Apple zbuloi edhe një arsye tjetër pse ne mund të duam t’i kemi pajisjet tona Apple me vete në çdo kohë: Asistencë në rrugë. Shërbimi, i cili është i përshtatshëm me iPhone 14 e më vonë, ju lejon të kontaktoni AAA përmes satelitit në rast se makina juaj prishet në mes të askundit. Ndërsa Apple nuk paraqet ndonjë skenar katastrofik në të cilin mund t’ju duhet të përdorni Ndihmën në Rrugë, nuk do të habitesha nëse do të shohim një të tillë të përshkruar në një reklamë së shpejti.

Këto veçori sigurie kanë potencialin për të qenë krijues të parave edhe për Apple. Sektori i shërbimeve të Apple shënoi të ardhura rekord tremujorin e kaluar falë mbi 1 miliard abonentëve të tij me pagesë në Apple Music, TV Plus, iCloud Plus dhe shërbimin e tij  Apple One. Së shpejti, kjo listë shërbimesh do të përfshijë lidhjen satelitore të Apple dhe veçoritë e Ndihmës Në Rrugë, pasi shërbimi satelitor i kompanisë është i disponueshëm falas vetëm për përdoruesit e iPhone 14 për dy vjet, dhe po ofron të njëjtin promovim për Ndihmën Rrugore në iPhone 15.

Ne ende nuk e dimë se sa do t’i detyrojë Apple përdoruesit të paguajnë pas asaj periudhe prove, e cila do të përfundojë për përdoruesit e iPhone 14 vitin e ardhshëm. Por Apple duket e sigurt se, pasi të ketë një klient, ata nuk do t’i heqin këto pajisje. “Ata janë me ne gjatë gjithë kohës,” tha CEO i Apple Tim Cook kur foli për orën dhe iPhone. “Dhe nëse e lini njërën në shtëpi, vë bast se do të ktheheshit dhe do ta merrnit.” Kur jeta juaj varet nga ajo, kush nuk do ta bënte?

the verge

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0