Apple nuk po e bën Mac-un më shumë si iPhone, por po e bën atë ndryshe nga çdo gjë që keni parë më parë

Apple nuk po e bën Mac-in më shumë si iPhone, por po e bën atë ndryshe nga çdo gjë që keni parë më parë

Sot, pas 15 vjetësh përdorimi të çipave Intel për të furnizuar Mac, Apple ka në plan të shpallë kompjuterin e saj të parë të mundësuar nga procesorët e saj, të njohur si Apple Silicon. Rrëfimi konvencional është që ky tranzicion do ta bëjë Mac-in më shumë si iPhone.

Sidoqoftë, arsyeja që Apple po e bën këtë të ndodhë nuk është që Mac të jetë më shumë si iPhone, por në mënyrë që Mac të mund të përfitojë nga ekosistemi i madh që ekziston tashmë për aplikacionet iOS. Ka gati 2 milionë aplikacione të disponueshme për iOS, një numër që tejkalon shumë numrin e aplikacioneve të ndërtuara në mënyrë rigoroze për Mac.

Thashethemet sugjerojnë se Apple mund të prezantojë deri në tre MacBooks të rinj, duke përfshirë një MacBook Pro të ri 16 inç. Ndërsa duket se versionet e para të çfarëdo që Apple njofton do të duken të ngjashme me modelet aktuale, e vërteta është se ato nuk do të jenë aspak si ato që kemi njohur për një laptop Mac.

Tim Cook theksoi se arsyeja që kompania po punon për të bërë këtë tranzicion është se kishte Mac që Apple donte të bënte, por nuk mundi. Përsëri, ato mund të mos duken ndryshe, por do të jenë dukshëm të ndryshme për sa i përket performancës, jetëgjatësisë së baterisë dhe përfundimisht – faktorit të formës.

Apple nuk po e bën Mac-in më shumë si iPhone, por po e bën atë ndryshe nga çdo gjë që keni parë më parë

Lexo:1200 euro për iPhone 12 Pro, a ja vlen të harxhosh kaq shumë për një celular?

Përndryshe, thjesht do të qëndronte në formulën e provuar që ka përdorur për t’u bërë kompania më e madhe në botë. Kjo formulë ka të bëjë me ndërtimin e kompjuterave të shkëlqyer dhe shitjen e shumë iPhone-ve. Në çdo kategori laptopësh ose desktopësh, modeli i Apple është konkurrues ose performon si dhe çdo gjë tjetër atje. Kjo nuk do të thotë se nuk ka alternativa të shkëlqyera, por Apple nuk po “luan” më  si 15 vjet më parë.

Gjithashtu, Mac nuk ka qenë kurrë më popullor. Apple shiti më shumë se 9 miliardë dollarë në Mac në tremujorin e fundit, një rekord me më shumë se 1.5 miliardë dollarë. Kjo mund të jetë e zbehtë në krahasim me sasinë e madhe të iPhone që kompania shet, por aty ku iPhone mund të jetë pajisja më e njohur që Apple shet, Mac ka qenë gjithmonë shpirti i tij.

Kjo është gjëja më e rëndësishme për të ditur në lidhje me këtë tranzicion. Për 15 vitet e fundit, kompanisë i është dashur t’i shesë një pjesë të vogël të shpirtit të saj Intel për të qëndruar konkurruese. Por, tani Apple po merr përsëri kontrollin mbi fatin e vet.

Konsideroni që Apple nuk po e bën këtë sepse duhet. Ndryshe nga 15 vjet më parë, kur kompania kaloi në procesorë Intel, Apple aktualisht ka qasje në procesorët më të mirë të disponueshëm në treg. Kjo e bën atë drejtpërdrejt konkurruese nëse thjesht vazhdon të bëjë atë që ka bërë gjithmonë. Apple, megjithatë, nuk është e interesuar të dërgojë thjesht të njëjtët Mac. Nuk do të jetë si iPhone, do të jetë Mac, vetëm versioni më i mirë i Mac. Do të jetë versioni që Apple synon gjithmonë edhe nëse do të duhej të bënte një devijim për një dekadë e gjysmë.

Apple ka qenë duke u praktikuar dhe përgatitur për këtë moment për një kohë. Ka qenë duke ndërtuar procesorët e vet për një dekadë duke filluar me A4 dhe tani A14 bionic. Ata përpunues janë po aq konkurrues, në mos më shumë, se gjithçka tjetër në treg.

Kjo do të thotë se Apple më në fund mund të ndërtojë Mac-et që dëshiron. Jo pajisje të mëdha si iPhone, por Mac, Mac të shpejtë, të lehtë dhe të fuqishëm.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale