1200 euro për iPhone 12 Pro, a ja vlen të harxhosh kaq shumë për një celular?

Gjigandi Apple ka nxjerrë së fundmi në treg versionin më të ri të telefonave, iPhone 12 Pro. Luksi i radhës përngjan me iPhone 4, por ka çelik pak më të shndritshëm, kamera të trefishtë në pjesën e pasme dhe ekran qeramike që e mbron nga dëmtimi. Adhuruesit e kësaj marke mezi e pritën daljen e këtij modeli, por a ja vlen të shpenzohet minimalisht 1,200 Euro për të?

LEXO: Apple shet 2 milionë iPhone 12 për 24 orë

Sipas ekspertëve, krahasuar me versionet e mëparshme, 12 Pro është 100% i riciklueshëm dhe bateria reziston më gjatë. Mund të karikohet deri në 50% për 25 minuta, pavarësisht se Apple ende nuk ka bërë me dije sa jetëgjatë është. Versioni i ri është rezistent ndaj ujit, deri në thellësinë e 6 metrave. Në varësi të memories së brendshme, çmimi shkon nga 1200 Euro për 128 Gb, në 1300 Euro për 256 Gb dhe 1400 Euro për 512 Gb.

Kamerat nga mbrapa kanë lente zmadhuese deri në 10-fish, cilësia e videos është Full HD. Tashmë mund të bësh foto portreti natën, dhe shpejtësia me të cilën punon telefoni është relativisht e mirë. Të gjitha këto janë në favor të çmimit, por iPhone 12 është një telefon i mbetur në mes të iPhone 12 Pro, që konsiderohet i mirë, dhe një versioni potencialisht akoma më të mirë si iPhone 12 Pro Max, që pritet të ketë kamera akoma më të fuqishme.

GUARDIAN

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale