Apple MacBook pritet të arrijë 15.5 milion dërgesa - Business Magazine Albania

Apple MacBook pritet të arrijë 15.5 milion dërgesa

Puna në distancë dhe mësimi në distancë gjatë pandemisë së koronavirusit vazhdojnë të rrisin kërkesën globale për PC dhe laptopë. Pas një rënie të mprehtë në tremujorin e parë të vitit 2020, shitjet globale të PC janë rritur në gjashtë muajt e fundit, megjithë efektet e krizës COVID-19.

Të dhënat treguan se 51.6 milion njësi kompjuterike u shitën në tremujorin e parë të vitit 2020, me 12.3% më pak se një vit më parë. Midis Prillit dhe Qershorit, tregu filloi të tregonte shenja rimëkëmbjeje, me shitjet globale të PC-ve në rritje me 2.8% në 64.8 milion. Kërkesa e konsumatorit për PC për shkak të punës në distancë, argëtimit në shtëpi dhe mësimit në distancë në mes të një pandemie të vazhdueshme, së bashku me rritjen më të fortë të tregut të PC të SHBA në një dekadë, rritën kërkesat e tregut global në tremujorin e tretë të vitit. Midis korrikut dhe shtatorit, 71.4 milion PC janë shitur në të gjithë botën, një rritje prej 3.6% nga viti në vit. Statistikat tregojnë se 187.8 milion PC janë shitur në të gjithë botën në nëntë muajt e vitit 2020, një rënie prej 1.6%.

Sipas të dhënave të paraqitura nga Finaria , dërgesat globale të Apple MacBook pritet të arrijnë 15.5 milion në vitin 2020, një rritje prej 23% mes shpërthimit të koronavirusit. Trendi në rritje pritet të vazhdojë vitin e ardhshëm, me dërgesat globale në rritje me 10% në vit në 17.1 milion.

LEXO: Tre firmat kryesore të kompjuterëve shitën 121.5 milion njësi në vitin 2020, Lenovo kryeson me 47.1 milion njësi të shituara

Që nga viti 1984, Apple ka dizajnuar dhe prodhuar një sërë PC me emrin Mac. Emërtimi i produkteve përfshin desktopë si iMac dhe Mac Pro, si dhe notebook si MacBook Air dhe MacBook Pro.

Në vitin 2016, Apple dërgoi 13.4 milion njësi MacBook në të gjithë botën, tregojnë të dhënat e Statista dhe TrendForce. Në dymbëdhjetë muajt e ardhshëm, kjo shifër u rrit me 18% në 15.8 milion. Statistikat tregojnë se 2018 dhe 2019 dëshmuan një trend zvogëlimi, me dërgesat e MacBook që ranë përkatësisht në 12.8 milion dhe 12.6 milion njësi.

Anketa Globale e Konsumatorit Statista tregoi gjithashtu se Apple MacBook është marka e tretë më e popullarizuar e laptopëve në Shtetet e Bashkuara, me 21% të të anketuarve që e përdorin atë në familjen e tyre. 35% e të anketuarve e quajtën HP si markën e tyre të preferuar të laptopëve. E ndjek Dell me 28% të aksioneve.

I njëjti sondazh i kryer në Mbretërinë e Bashkuar tregoi se MacBook është marka e tretë më e popullarizuar e laptopëve, me 19% të Britanikëve që e përdorin atë në familjen e tyre. Statistikat tregojnë se vetëm 10% e gjermanëve përdorin laptopë MacBook si marka e pestë më e njohur në vend, pas Acer, Lenovo, HP dhe Asus.

FINARIA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0