Tre firmat kryesore të kompjuterëve shitën 121.5 milion njësi në vitin 2020, Lenovo kryeson me 47.1 milion njësi të shituara

Puna në distancë dhe mësimi në distancë gjatë pandemisë së koronavirusit vazhdojnë të rrisin kërkesën globale për PC dhe laptopë. Pas një rënie të mprehtë në tremujorin e parë të vitit 2020, shitjet globale të PC janë rritur në gjashtë muajt e fundit, megjithë efektet e krizës COVID-19. Sipas të dhënave të paraqitura nga Stock Apps , Lenovo, HP dhe Dell, tre prodhuesit më të mëdhenj të PC-ve në botë, shitën 121.5 milion njësi në nëntë muajt e vitit 2020. Me 47.1 milion njësi të shitura në këtë periudhë, Lenovo kryeson renditjen globale të shitësve të PC-ve.

Më shumë se 187 milion PC u shitën midis janarit dhe shtatorit, një rënie prej 1.6%

Rritja e përdorimit të telefonave inteligjentë dhe zhvendosja globale nga pajisjet në shërbimet cloud kishin sjellë një rënie në shitjet globale të PC për shtatë vite me radhë. Në vitin 2011, 365.3 milion njësi u shitën në të gjithë botën. Deri në fund të vitit 2017, kjo shifër ra me gati 30% në 262.7 milion. Mungesa e vitit 2018 për njësitë qendrore të përpunimit Intel solli një goditje të re për zinxhirët e furnizimit të tregtarëve dhe uli shitjet globale në 259.7 milion atë vit, nën nivelet e vitit 2007. Në 2019, 261.2 milion PC u shitën në të gjithë botën, e cila ishte një rritje e lehtë nga shifrat e 2018. Sidoqoftë, shpërthimi i COVID-19 shkaktoi rënien më të madhe të shitjeve që nga viti 2013, pasi pandemia preku zinxhirët e furnizimit.

Të dhënat treguan se 51.6 milion njësi kompjuterike u shitën në tremujorin e parë të vitit 2020, me 12.3% më pak se një vit më parë. Midis Prillit dhe Qershorit, tregu filloi të tregonte shenja rimëkëmbjeje, me shitjet globale të PC-ve në rritje me 2.8% në 64.8 milion. Kërkesa e konsumatorit për PC për shkak të punës në distancë, argëtimit në shtëpi dhe mësimit në distancë në mes të një pandemie të vazhdueshme, së bashku me rritjen më të fortë të tregut të PC të SHBA në një dekadë, rritën kërkesat e tregut global në tremujorin e tretë të vitit. Midis korrikut dhe shtatorit, 71.4 milion PC janë shitur në të gjithë botën, një rritje prej 3.6% nga viti në vit. Statistikat tregojnë se 187.8 milion PC janë shitur në të gjithë botën në nëntë muajt e vitit 2020, një rënie prej 1.6%.

Shitjet e Lenovo u rritën në vitin 2020, ndërkohë pësoi rënie përqindja e tregut të HP

Të dhënat treguan gjithashtu se Lenovo, si kryesuesi i tregut, rriti përqindjen e tij të tregut në vitin 2020, pavarësisht nga pandemia e COVID-19. Në tremujorin e katërt të vitit 2019, gjiganti kinez i teknologjisë kishte një përëindje të tregut prej 24.8%, me 17.5 milion shitje në të gjithë botën. Në tremujorin e tretë të vitit 2020, numri i njësive të transportuara u rrit me 8.3% në vit në 18.3 milion, ndërsa pjesa e saj e tregut u rrit në 25.7%. Si shitësi i dytë më i madh i kompjuterëve në mbarë botën, HP arriti një përqindje të tregut me 21.6% në tremujorin e tretë të vitit 2020, nga 22.8% në dhjetor të vitit të kaluar.

Të dhënat tregojnë se përqindja e tregut e Dell, si shitësi i tretë më i madh i kompjuterave në mbarë botën, ra nga 17.2% në Q4 2019 në 15.2% në TM3 2020. Kompania e teknologjisë kompjuterike amerikane gjithashtu tregoi rënien më të konsiderueshme të shitjeve të PC-ve në mesin e tre shitësve më të mëdhenj, me shifrën që bie nga 12.1 milion në dhjetor në 10.8 milion në shtator.

Stock Apps

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale