Apple i bëri të gjithë për të qeshur me produktin e ri të prezantuar në eventin e saj - Business Magazine Albania

Apple i bëri të gjithë për të qeshur me produktin e ri të prezantuar në eventin e saj

apple

Apple mbajti eventin e saj në 19 tetor. Një seri produktesh u prezantuan, ku ndër më të rëndësishmet laptopët MacBook Pro dhe Pro MAX më të avancuarit ndonjëherë.  Këto laptopë ishin të kompletuar me më shumë porta për paisjet e jashtme, më shumë fuqi kompjuterike dhe gjithashtu një rezolucion më të lartë ekrani, grafika të shkëlqyera.

Por, një nga produktet e prezantuara mbrëmë ka kaluar pa u vënë re deh historia që ai ka nga mbrapa mund t’ju bëjë për të qeshur.

Nëse do të na thonit javën e kaluar se Apple po planifikonte të lëshonte një leckë pastrimi prej 19 dollarësh, ne do të kishim supozuar se ishte një shaka ose parodi, siç janë shishja e ujit Apple dhe çorapet  Apple. Por jo, kjo është e vërtetë – dhe interneti është duke gjetur të gjitha anët komike në këtë produkt.

“Lecka e pastrimit”  Apple është bërë nga “material i butë, jo gërryes” i aftë të pastrojë “çdo ekran të Apple, përfshirë xhamin cilësor të laptopëve të rinj Macbook”. Dhe, ndoshta më e rëndësishmja, ai gjithashtu përmban një logo të Apple. Me 19 dollarë, pothuajse do të shpresonit që pëlhura të ishte në formën e vetë logos.

Në fakt, po ta shikosh këtë produkt në Amazon dhe platforma të tjera si Ebay ajo nuk kushton më shumë se 1 dollarë.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0