Amerikanët "përqafojnë" AI pavarësisht frikës ndaj lajmeve të rreme - Business Magazine Albania

Amerikanët “përqafojnë” AI pavarësisht frikës ndaj lajmeve të rreme

Amerikanët për e "përqafojnë" AI pavarësisht frikës ndaj lajmeve të rreme

Gati gjysma (48%) e amerikanëve besojnë se rritja e AI-së i ka bërë ata më pak “të zgjuar ndaj mashtrimeve” se kurrë më parë, sipas një studimi të ri. Me AI që po depërton në arsim, komunikim dhe madje edhe shkencë, është e qartë se teknologjia inovative në shekullin e 21-të ka si avantazhe ashtu edhe disavantazhe. Një sondazh me 2,000 të rritur në SHBA zbuloi se vetëm 18% ndihen “shumë të sigurt” në aftësinë e tyre për të identifikuar një mashtrim përpara se të bien pre e tij.

Ndërsa Shtetet e Bashkuara hyjnë në një epokë të re të teknologjisë, AI po vazhdon të mjegullojë kufirin midis realitetit dhe një bote artificiale. Një në tre madje pranojnë se do të ishte e vështirë për ta të identifikonin një mashtrim të mundshëm nëse mashtruesi përpiqej të imitonte dikë që ata personalisht e njohin. Ndërsa krijon lajme të rreme (68%), thirrje automatike me zëra realistë (67%) dhe dërgon mesazhe nga numra telefoni të njohur (62%), mundësia dhe probabiliteti i rënies pre e një mashtrimi mund të shkaktojnë ankth për shumë amerikanë. Kjo mund të jetë sepse gjatë viteve, 34% e të anketuarve kanë rënë pre e një mashtrimi në një mënyrë ose tjetër. Për 22% të këtyre të anketuarve, ky incident ka ndodhur më shumë se pesë vjet më parë, përpara rritjes së fundit të inteligjencës artificiale. Por për të tjerët, dhimbja është ende e freskët. Sipas rezultateve, 40% janë ndikuar brenda vitit të kaluar — me 8% duke treguar se ishte aq kohët e fundit sa muajin e kaluar. Llojet më të zakonshme të mashtrimeve që pllakosin këta viktima përfshijnë shitjet ose listimet false (29%), operacionet financiare (29%) dhe phishing me email (28%).Me një gamë kaq të gjerë të aktiviteteve mashtruese, nuk është çudi që amerikanët po shpresojnë të shtrëngojnë masat në disa sektorë. Kur u pyetën se cili sektor besojnë se ka nevojë më shumë për mbrojtje kundër mashtrimeve, të anketuarit zgjodhën në mënyrë dërrmuese operacionet financiare (49%), të ndjekura nga emailet (15%) dhe shitjet online (14%).

Lexo edhe:IP4Startups – Programi që do të fuqizojë sipërmarrjet e reja nëpërmjet Mbrojtjes së Pronësisë Intelektuale

Sondazhi, i kryer nga Talker Research dhe i porositur nga BOSS Revolution, gjithashtu synonte të merrte një vlerësim mbi ndjenjat e të rriturve në SHBA për inteligjencën artificiale dhe zbuloi se nuk është e gjitha negative. Pothuajse katër nga dhjetë pjesëmarrës (38%) kanë një mendim pozitiv për AI dhe shumë prej tyre po përfitojnë nga kjo teknologji. Edhe pse integrimi i tyre mund të mos jetë aq i avancuar sa ai në fushat ligjore ose mjekësore, shumë tashmë përdorin AI për të përgjigjur pyetje të zakonshme (64%), për të kryer detyra që vetë ata nuk duan t’i bëjnë (43%) dhe madje për të përkthyer gjuhë (42%). Nga 31% që kanë një mendim më negativ për AI, shqetësimet për privatësinë dhe të dhënat (67%), frika se do të bëhet e pakontrollueshme (65%) dhe shqetësimet për mashtrim (61%) i mbajnë ata në një mendje skeptike ndaj AI. Megjithatë, 38% e të gjithë të anketuarve pranojnë se janë të prirur të përdorin AI për detyra të përditshme, si përkthimi i gjuhëve (48%), shkrimi i mesazheve ose emaileve (48%) ose zgjedhja e recetave për të gatuar (41%). Dhe nëse është planifikuar apo jo, 21% besojnë se ndërveprojnë me inteligjencën artificiale çdo ditë, me një tjetër 31% që e bëjnë këtë disa herë në javë. Megjithatë, me mashtrimet dhe mashtrimet që përhapen, 80% e të anketuarve besojnë se përdorimi i AI-së duhet të rregullohet më rreptësisht.

“Ndërsa teknologjia e AI-së përparon, po ashtu edhe taktikat e mashtruesve që e shfrytëzojnë atë. Është thelbësore që konsumatorët të qëndrojnë vigjilentë,” tha Jessica Poverene, Zëvendës Presidente Ekzekutive e Marketingut në BOSS Revolution. “Ne këshillojmë përdoruesit të verifikojnë identitetin e të gjitha palëve të përfshira në transaksione, të shmangin kryerjen e transaksioneve nën presion dhe të verifikojnë vazhdimisht informacionin e kontaktit të ofruar nga kërkuesi. Në rastet e pasigurisë, ne gjithashtu këshillojmë përdoruesit të telefonojnë kërkuesin duke përdorur një numër të besuar për të konfirmuar identitetin e tyre.”

“Paraja flet — është një pjesë e nevojshme e përbashkët për çdo familje dhe shpesh është një burim stresi. Më shumë se dy të tretat e amerikanëve (69%) besojnë se inteligjenca artificiale ka pasur një ndikim jashtëzakonisht të madh në mashtrimet financiare. Duke e çuar këtë një hap më tej, vetëm 25% besojnë se inteligjenca artificiale ka aftësinë të ketë një ndikim pozitiv në sigurinë e tyre financiare. Dhe shqetësimet e tyre mund të jenë të vlefshme, pasi të anketuarit mesatarisht dërgojnë para të tjerëve ose përdorin një shërbim remitancash rreth dy herë në muaj, duke i ekspozuar edhe më shumë ndaj mashtrimeve dhe mashtrimeve të mundshme. Ata e bëjnë këtë sepse është e përshtatshme (50%), është e lehtë (32%) ose sepse personi që ata kanë nevojë të paguajnë jeton larg (16%). Vetëm 14% e të anketuarve treguan se përdorin këtë shërbim sepse është më i sigurt.

“Mbrojtja e përdoruesve nga mashtrimet është një prioritet kryesor për çdo kompani moderne që vlerëson mirëqenien e përdoruesve të saj, veçanërisht në peizazhin në zhvillim të mashtrimeve të drejtuara nga AI,” tha Jessica Poverene, Zëvendës Presidente Ekzekutive e Marketingut në BOSS Revolution. “Është e rëndësishme të përdoren algoritme të avancuara dhe procese verifikimi të rrepta si zbulimi i anomalive me AI, monitorimi në kohë reale dhe autentifikimi me shumë shtresa për të zbuluar dhe parandaluar aktivitete mashtruese për të siguruar që transaksionet të mbeten të sigurta.”

SI NDËRVEPROJNË RREGULLISHT ME INTELIGJENCËN ARTIFICIALE NË SHBA?

● Përmes shërbimit të chat/mesazheve të një kompanie – 44%

● Mediat sociale – 37%

● Përmes telefonit – 31%

● Mesazh me tekst – 31%

● Email – 26%

● Përmes një altoparlanti asistenti shtëpiak – 25%

nypost

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0