Akademia, aplikacioni nga Kosova triumfon në garën rajonale për "Biznes plane të Gjelbërta dhe Inovative" - Business Magazine Albania

Akademia, aplikacioni nga Kosova triumfon në garën rajonale për “Biznes plane të Gjelbërta dhe Inovative”


Besart Konushevci, nga Kosova rrëmben fitoren në garën rajonale për “Biznes plane – të Gjelbërta dhe Inovative”.

Forumi për Iniciativa Qytetare, informon për fitorën e ideatorit kosovar Besart Konushevci në garën rajonale për “Biznese të gjelbërta dhe Inovative” që u organizua në Kolasin, Mal të Zi në datat 26-29 Korrik nga Balkan Green Foundation, me mbështetjen e Rockefeller Brothers Fund.

Platforma “Akademia”, e konceptuar dhe zhvilluar nga Konushevci parasheh ndërtimin e një startup-i teknologjik në Kosovë dhe vendet shqipfolëse të rajonit, që do të ndalojë plagjiaturën në sistemin akademik të Kosovës duke mbështetur hulumtimet shkencore dhe duke zvogëluar mbeturinat nga përdorimi i letrës.

Ky do të jetë aplikacioni i parë i këtij lloji në Ballkan që do të shërbejë si mjet për identifikim të plagjiaturës.

Platforma “Akademia” është përzgjedhur në mes të 18 ideve rajonale si një ndër projekt-propozimet më të mira, që sjell ndryshime konceptuale të sistemit akademik të Kosovës.

Lexo: “Inhalator” shpikja e kosovarit nga Peja mbrohet me patentë

Platforma do të mbështetet financiarisht me 10.000 $ nga Rockefeller Brothers Fund dhe 2.500 euro nga FIQ.

Platforma “Akademia” u përzgjodh si njëra nga tre idetë më të mira në garën rajonale të organizuar prej FIQ “Ide Biznesi – Të Gjelbërta dhe Inovative 2017”. Dy ide të tjera garuese në këtë garë ishin edhe “DYVO” e zhvilluar nga Nikki Murseli dhe “Rrënjët tona” e ideuar nga Fisnik Kuqi.

“DYVO” është një sipërrmarje sociale, që ka për qëllim dizejnimin e aksesorëve të përditshem, nga ato trupore e deri tek ato shtëpiake, përmes ripërdorimit të mbetjeve të qelqit ndërsa “Rrënjët tona” është një sipërmarrje sociale, që ka për synim kultivimin e këpurdhave Oyster përmes riciklimit të kafesë.

FIQ e zhvillon garën “Plane biznesi – të gjelbërta dhe innovative” që nga viti 2012, me qëllim nxitjen e sipërmarrjes sociale, ekonomisë së gjelbërt dhe punësimit lokal. Ai është një fondacion që promovon filantropinë për zhvillim të qëndrueshëm në Kosovë, rajon dhe më gjerë.

Lexo: Drejtoresha e HAKO-s: “UNË DO TË DOJA SHUMË QË FILANTROPIA TË MOS BËRTITEJ”

Burimi: rtv21.tv

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0