AIDA përzgjedh fituesit e fondit “Start-Up”


Fondi i AIDA-s në Mbështetje të Sipërmarrjeve të Reja “Start-Up”, ka për qëllim të mbështesë bizneset shqiptare të sapo krijuara “Start-Up”, nëpërmjet subvencionimit financiar të drejtpërdrejtë, duke përmirësuar klimën dhe kushtet operuese të tyre, me synim krijimin e bazave për një zhvillim ekonomik të qëndrueshëm, si dhe krijimin e vendeve të reja të punës.

Më datë 26.04.2017, ditën e mërkurë ora 15.00, pranë ambjenteve të AIDA-s u zhvillua mbledhja e Komisionit të Aprovimit të Granteve (KAG) për Fondin Start-Up.

Gjatë kësaj mbledhje u shqyrtuan 15 aplikime të bizneseve shqiptare startup që operojnë në sektorë të ndryshëm. Bazuar në VKM, nr 593, datë 10.9.2014 dhe rregulloren e këtij fondi, u përzgjodhën 11 projekte fituese, të cilat përfshinin kryesisht blerje pajisjesh dhe materiale promovuese.

Fituesit janë si më poshtë:

Nr Emri Rrethi Sektori
1 Off Limits Tiranë Operator Turistik (makina off road)
2 Guri Zi Shkodër Fason (Tekstil)
3 NiNa Atelier Tiranë Artizanat
4 Bike Albania Tiranë Operator Turistik
5 Tradita Berat Agropërpunim

(Punishte artizanale e produkteve të zonës)

6 Star Center Tiranë ITC  – Call Center (Gjermanisht)
7 VB School Tiranë Qendër trajnimesh profesionale
8 Alb Tour Gjirokastër Turizem malor, (Guida dhe Paketa)
9 Gega Home Durrës Arredim (Perde per zyra , shtepi, lokake)
10 Explore Pogradec Pogradec Operator Turistik
11 Pica Juaj Tiranë Piceri

burimi: aida.gov.al

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale