Agro Challenge, konkursi i ideve të biznesit në fushën agro vjen për herë të parë në Shqipëri

Agro Challenge, konkursi i ideve të biznesit në fushën agro vjen për herë të parë në Shqipëri

Agro Challenge

COVID-19 ka ndikuar shumë në ndryshimin e sjelljeve të secilit prej nesh, ka prekur ekonominë dhe më të prekurit ndër bizneset janë startup-et. Por ndonjë herë krizat sjellin mundësi të reja. Ky distancim fizik, por jo social nuk pengoi që sipërmarrës të ndryshëm nga Shqipëria të mblidheshin për të marrë pjesë në konkursin më të ri të ideve të biznesit në fushën Agro.

Agro Challenge është një patentë, që e ka marrë  për ta organizuar në Shqipëri organizata Adriapol Institute. Ai është një projekt i mbështetur nga qeveria gjermane nëpërmjet GIZ.

Pas udhëtimit në katër qytete të ndryshme në Shqipëri si: Korça, Vlora, Shkodra dhe Tirana më datë 26 korrik 2020 Agro Challenge finalizoi këtë konkurs idesh biznesi duke shpallur dy startup-e fituese. Pas pitching të mbajtur në katër qytete, ku me dhjetëra startup-e prezantuan idetë e tyre, vetëm 11 startup-e morën pjesë në bootcampin final dhe prezantuan përpara jurisë.

Lexoni: Skema e IDEA-Grant në mbështetje të aspirantëve për sipërmarrës

Qëllimi i Agro Challenge është të mbështesë të gjithë startup-et në fushën Agro duke ju krijuar networkun e duhur, rritje kapaciteti si dhe mundësi për të udhëtuar në Greqi më tetor 2020 ku do të organizohet eventi më i madhe në fushën agro “Future Agro Challenge”, ku konkurrohet për 20 000 euro.

Juria e cila vlerësoj këto startup-e përbëhej nga sipërmarrës, akademikë në fushën e sipërmarrjes si dhe aktorë të ekosistemit të startup-eve si:

Z. Ardian Leka, sipërmarrës, Dhoma e Biznesit të Diasporës Shqiptare

Z. Alban Zusi, sipërmarrës, Food Industry

Z. Dritan Mezini, sipërmarrës, duapune.com

Z. Gerion Treska, sipërmarrës, Yunus Social Business

Dr. Kejda Nuhu, pedagoge, Universiteti Barleti

Dy startup-et të cilat fituan këtë konkurs ishin “Alpine Bees” dhe “Vajra Malësie”, dy startup-e të cilat zhvillojnë aktivitetin prodhues në qytetin e Shkodrës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0