Aftësia numër 1 që të rinjtë duhet të zotërojnë për të pasur sukses në epokën e AI - Business Magazine Albania

Aftësia numër 1 që të rinjtë duhet të zotërojnë për të pasur sukses në epokën e AI

Aftësia numër 1 që të rinjtë duhet të zotërojnë për të pasur sukses në epokën e AI

Një aftësi e vetme që të gjithë të rinjtë duhet ta zotërojnë për të pasur sukses në botën e punës – tani dhe në të ardhmen – është tregimi i historive. Kjo aftësi nuk është e re; përkundrazi, ka ekzistuar për mijëra vjet dhe ende mbetet një nga kompetencat më të vlefshme për të gjithë ata që kërkojnë të dallohen në një treg pune gjithnjë e më të sofistikuar dhe konkurrues. Sipas Scott Galloway, një sipërmarrës milioner dhe profesor marketingu në Shkollën e Biznesit Stern në Universitetin e Nju Jorkut, tregimi i historive është aftësia më e rëndësishme që duhet të zhvillojnë të rinjtë në epokën e inteligjencës artificiale (AI).

Galloway e ndau këtë mendim gjatë një interviste për CNBC pas një podcast-i të regjistruar live. Ai theksoi se aftësia për të treguar histori – pavarësisht nga forma apo platforma që përdorim për të komunikuar – do të mbetet një kërkesë e qëndrueshme për shumë vite. Ai vuri në dukje se platformat mund të ndryshojnë me kalimin e kohës, por aftësia për të shprehur idetë me shkrim, për të artikuluar mendimet në mënyrë të qartë dhe për t’i prezantuar ato vizualisht përmes të dhënave, infografikave dhe prezantimeve do të jetë një aset i përhershëm për nga rëndësia dhe nevojitja. Sipas tij, ky është një element thelbësor që i ndihmon njerëzit të dallohen në një botë të dominuar nga teknologjia.

Galloway është një sipërmarrës i suksesshëm që themeloi kompaninë L2 Inc. në vitin 2005, një iniciativë kërkimore që u shndërrua në një agjenci të inteligjencës për biznesin, duke ndihmuar markat të kuptojnë më mirë tregjet online. Kompania e tij u ble nga konsulenca teknologjike Gartner për më shumë se 130 milionë dollarë në vitin 2017, një tregues i vlerës së ekspertizës dhe njohurive në fushën e tregimit të historive dhe marketingut.

Lexo edhe: Disa këshilla themelore për startup-et

Por përtej suksesit të tij personal, Galloway paralajmëron që të rinjtë të mos mbështeten plotësisht në teknologji, veçanërisht në inteligjencën artificiale, si ChatGPT. Për sa kohë që teknologjia është e rëndësishme, ai thekson se nuk mund të dimë me siguri se çfarë do të ndodhë me të në të ardhmen. Aftësitë teknologjike, si kodimi, mund të zëvendësohen ose të dalin jashtë përdorimit masiv me kalimin e viteve. Megjithatë, aftësia për të treguar histori dhe për të shprehur idetë në mënyrë efektive mbetet një aftësi e përhershme dhe e pazëvendësueshme.

Ekspertë të tjerë të menaxhimit dhe biznesit bien dakord me këtë vlerësim. Një raport nga firma e konsulencës menaxheriale Oliver Wyman thekson se punëdhënësit kërkojnë një kombinim të aftësive të buta dhe të forta tek kandidatët. Aftësitë teknike, mendimi analitik, krijimtaria, lidershipi dhe kureshtja janë ndër aftësitë më të kërkuara në tregun modern të punës. Aftësia për të treguar histori është një mënyrë për të kombinuar këto aftësi të ndryshme dhe për të krijuar një profil profesional që është më i plotë dhe më i vlefshëm për punëdhënësit.

Për të rinjtë që kërkojnë të dallohen në fushat e tyre, Galloway ka një këshillë të veçantë: përqendrimi në një fushë specifike dhe zhvillimi i njohurive të thelluara në atë fushë. Ai beson se specializimi në një fushë të ngushtë, sado e veçantë  apo dhe e rralë të duket, mund të jetë një mënyrë për të siguruar sukses afatgjatë. Duke u bërë ekspert në një fushë që të pëlqen, thotë Galloway, krijon një bazë të fortë për zhvillim dhe sukses pavarësisht ndryshimeve që ndodhin përreth.

Pavarësisht se si evoluon teknologjia dhe tregu i punës, aftësia për të treguar histori mbetet një aftësi thelbësore që do të ndihmojë të rinjtë të përballen me sfidat e së ardhmes. Specializimi dhe përkushtimi ndaj një fushe të veçantë janë çelësat për sukses, ndërkohë që kombinimi i aftësive të buta dhe të forta krijon profesionistë që janë të përgatitur për të pasur sukses në çdo kontekst teknologjik apo ekonomik e politik.

 

 

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0