Aftësia numër 1 që të rinjtë duhet të zotërojnë për të pasur sukses në epokën e AI - Business Magazine Albania

Aftësia numër 1 që të rinjtë duhet të zotërojnë për të pasur sukses në epokën e AI

Aftësia numër 1 që të rinjtë duhet të zotërojnë për të pasur sukses në epokën e AI

Një aftësi e vetme që të gjithë të rinjtë duhet ta zotërojnë për të pasur sukses në botën e punës – tani dhe në të ardhmen – është tregimi i historive. Kjo aftësi nuk është e re; përkundrazi, ka ekzistuar për mijëra vjet dhe ende mbetet një nga kompetencat më të vlefshme për të gjithë ata që kërkojnë të dallohen në një treg pune gjithnjë e më të sofistikuar dhe konkurrues. Sipas Scott Galloway, një sipërmarrës milioner dhe profesor marketingu në Shkollën e Biznesit Stern në Universitetin e Nju Jorkut, tregimi i historive është aftësia më e rëndësishme që duhet të zhvillojnë të rinjtë në epokën e inteligjencës artificiale (AI).

Galloway e ndau këtë mendim gjatë një interviste për CNBC pas një podcast-i të regjistruar live. Ai theksoi se aftësia për të treguar histori – pavarësisht nga forma apo platforma që përdorim për të komunikuar – do të mbetet një kërkesë e qëndrueshme për shumë vite. Ai vuri në dukje se platformat mund të ndryshojnë me kalimin e kohës, por aftësia për të shprehur idetë me shkrim, për të artikuluar mendimet në mënyrë të qartë dhe për t’i prezantuar ato vizualisht përmes të dhënave, infografikave dhe prezantimeve do të jetë një aset i përhershëm për nga rëndësia dhe nevojitja. Sipas tij, ky është një element thelbësor që i ndihmon njerëzit të dallohen në një botë të dominuar nga teknologjia.

Galloway është një sipërmarrës i suksesshëm që themeloi kompaninë L2 Inc. në vitin 2005, një iniciativë kërkimore që u shndërrua në një agjenci të inteligjencës për biznesin, duke ndihmuar markat të kuptojnë më mirë tregjet online. Kompania e tij u ble nga konsulenca teknologjike Gartner për më shumë se 130 milionë dollarë në vitin 2017, një tregues i vlerës së ekspertizës dhe njohurive në fushën e tregimit të historive dhe marketingut.

Lexo edhe: Disa këshilla themelore për startup-et

Por përtej suksesit të tij personal, Galloway paralajmëron që të rinjtë të mos mbështeten plotësisht në teknologji, veçanërisht në inteligjencën artificiale, si ChatGPT. Për sa kohë që teknologjia është e rëndësishme, ai thekson se nuk mund të dimë me siguri se çfarë do të ndodhë me të në të ardhmen. Aftësitë teknologjike, si kodimi, mund të zëvendësohen ose të dalin jashtë përdorimit masiv me kalimin e viteve. Megjithatë, aftësia për të treguar histori dhe për të shprehur idetë në mënyrë efektive mbetet një aftësi e përhershme dhe e pazëvendësueshme.

Ekspertë të tjerë të menaxhimit dhe biznesit bien dakord me këtë vlerësim. Një raport nga firma e konsulencës menaxheriale Oliver Wyman thekson se punëdhënësit kërkojnë një kombinim të aftësive të buta dhe të forta tek kandidatët. Aftësitë teknike, mendimi analitik, krijimtaria, lidershipi dhe kureshtja janë ndër aftësitë më të kërkuara në tregun modern të punës. Aftësia për të treguar histori është një mënyrë për të kombinuar këto aftësi të ndryshme dhe për të krijuar një profil profesional që është më i plotë dhe më i vlefshëm për punëdhënësit.

Për të rinjtë që kërkojnë të dallohen në fushat e tyre, Galloway ka një këshillë të veçantë: përqendrimi në një fushë specifike dhe zhvillimi i njohurive të thelluara në atë fushë. Ai beson se specializimi në një fushë të ngushtë, sado e veçantë  apo dhe e rralë të duket, mund të jetë një mënyrë për të siguruar sukses afatgjatë. Duke u bërë ekspert në një fushë që të pëlqen, thotë Galloway, krijon një bazë të fortë për zhvillim dhe sukses pavarësisht ndryshimeve që ndodhin përreth.

Pavarësisht se si evoluon teknologjia dhe tregu i punës, aftësia për të treguar histori mbetet një aftësi thelbësore që do të ndihmojë të rinjtë të përballen me sfidat e së ardhmes. Specializimi dhe përkushtimi ndaj një fushe të veçantë janë çelësat për sukses, ndërkohë që kombinimi i aftësive të buta dhe të forta krijon profesionistë që janë të përgatitur për të pasur sukses në çdo kontekst teknologjik apo ekonomik e politik.

 

 

cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0