A ka të ardhme për të rinjtë në Shqipëri? - Business Magazine Albania

A ka të ardhme për të rinjtë në Shqipëri?

Këtë javë paralelisht me episodin e ri të LiveMe Show and Podcast nga Kristi Kumria, u lançua edhe numri i 25 i revistës nga Business Magazine Albania. Një numër special ky, i cili përmban shpalljen e fituesit të titullit sipërmarrësi i vitit si dhe startupi i vitit. 

Këtë episod Kristi ftoi Eglent Bicin, Kristi Mukollarin dhe Donika Volaj për të diskutuar mbi një temë aktuale për të gjithë të rinjtë në Shqipëri.

Konkretisht, a mund të zhvillohen të rinjtë në Shqipëri?

Lexo: Elon Musk jep 100 milionë dollarë për kë investon në teknologjinë e kapjes së CO2

Sipas Eglentit, bazuar në eksperiencat dhe njohjet e tij, Shqipëria është vendi ku potenciali gëlon, por fatkeqësisht nuk përdoret ose harxhohet në aktivitete të cilat nuk i shtojnë vlerë zhvillimit të brendshëm. Eglenti këshillon të rinjtë të mësojnë nëpërmjet eksperiencave të reja në treg dhe të guxuarit, pasi shkolla, thekson ai, është thjesht një pikë e vogël në oqeanin e mundësive.

Në vijim Kristi Mukollari na tregoi për një nismë të cilën ai, bashkë me shumë studentë të tjerë, ideuan dhe me të cilën janë angazhuar për pak kohë tashmë. E quajtur Dritarja e Mundësive, ajo është një hapsirë e lirë  ku të rinjtë mund të kërkojnë mundësi zhvillimi dhe karriere si: punësim, trajnime, praktika, kurse etj. Donika ndau me ne gjithë bumin e madh që pati kjo platformë në vetëm një muaj që prej krijimit të saj

Dritarja e Mundësive është e mbështetur mbi një punë tërësisht vullnetare dhe jo fitimprurëse nga ana monetare, por e inspiruar nga mesazhet dhe mirënjohja e të rinjve të cilët po gjejnë mundësitë që kërkojnë me ndihmën e saj. Megjithatë Eglenti, përpos përgëzimeve, u sugjeroi dy të rinjve të mendojnë për objektiva afatgjatë në lidhje me platformën. 

Lexo: NASA zbulon ujë në sipërfaqen e Hënës

Kristi sqaroi se Dritarja jo vetëm po ofron mundësi punësimi dhe praktika por po zhvillohen edhe konferenca rinore dhe seminare me qëllim parësor ndihmën ndaj të rinjve shqiptar, ku çdokush mund të marri pjesë.

Për këdo që është i interesuar të ndjekë këtë episod, për të marrë më shumë informacion për platformën Dritarja e Mundësive si dhe për të përfituar disa truke marketingu nga Eglent Bici, mund të klikoni në videon e mëposhtme apo të vizitoni të gjithë platformat e Business Magazine Albania. 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0