A ia vlen investimi i tepërt romantik në ditën e Shën Valentinit? - Business Magazine Albania

A ia vlen investimi i tepërt romantik në ditën e Shën Valentinit?

A ia vlen investimi i tepërt romantik në ditën e Shën Valentinit?

Shprehja e dashurisë mund të jetë e shtrenjtë. Shpenzimet për dhurata në formë zemre, kartolina romantike, çokollata, lule apo dhurata të tjera për të festuar Ditën e Shën Valentinit ka arritur afër 1 miliard paund në UK Pra, vlera e Shën Valentinit për shitësit me pakicë duket mjaft e qartë. Por, sa i vlefshëm është rituali vjetor për konsumatorët? Çfarë kthimi mund të prisni për paratë që investoni në atë buqetë me trëndafila ose vakt të shoqëruar me qirinj? Në përgjithësi, dhe në varësi të statusit të marrëdhënies suaj, blerja e dhuratave tradicionale të Ditës së Shën Valentinit sugjeron dy skenarë të mundshëm. Ju mund t’i dërgoni një kartolinë ose dhuratë një partneri të mundshëm për t’i informuar ata për interesin tuaj; ose mund t’i jepni diçka partnerit tuaj aktual për t’i kujtuar që vazhdoni ta doni akoma. Studimet sugjerojnë se të dy opsionet kanë vlerë të brendshme ekonomike.

Për ata që kërkojnë të shprehin interes, dërgimi i një kartoline është si të zhytësh gishtin në atë që ekonomistët mund t’i referohen si “tregu i martesës” , pra të kërkosh për dikë që pëlqen, i cili pëlqen atë që keni për të ofruar në këmbim. Ky kërkim mund të ndodhë pa probleme, me shumë informacione për përputhjen tuaj të mundshme, ose mund të shtrohet me pengesa, ku mund të mos dini shumë se kush është në dispozicion dhe të mësoni për partnerët e mundshëm kërkon kohë. Pra, supozoni se jeni duke kërkuar për një partner dhe informacioni gjithëpërfshirës në lidhje me përputhjen e mundshme nuk disponohet lirisht. Çfarl do të bëni? Një opsion mund të jetë të vendosni të gjitha shpresat tuaja për të takuar dikë në udhëtimin tuaj të përditshëm për në punë. Ju luteni që një ditë, ashtu si në filma, thjesht të përplaseni me të duhurin.

Lexo edhe: 9 produktet digjitale më fitimprurëse për tu shitur

Një opsion i dytë mund të jetë të përqendroni kërkimin tuaj te kolegët beqarë të punës, ose njerëzit që njihni shoqërisht dhe t’u dërgoni kartolinat e Ditës së Shën Valentinit atyre që ju tërheqin. Opsioni me shanset më të larta të suksesit është i dyti. Ju jeni duke përdorur informacione të besueshme, njohuri se kush është beqar. Dhe dërgimi i një kartoline mund t’u japë atyre informacione të rëndësishme për ju , që ju jeni gjithashtu beqarë dhe se jeni të interesuar. Kjo është arsyeja pse studimet sugjerojnë se dërgimi i një kartoline për Ditën e Shën Valentinit mund të jetë një investim logjik i kohës dhe parave.

“Cilësia e përputhshmërisë”
Ecni përpara pesë vjet ose më shumë dhe imagjinoni se jeni martuar lumturisht me marrësin e njërës prej atyre kartolinave. A ia vlen ta përsërisni gjestin tani që jeni lidhur bashkë? Ekonomistët mendojnë se martesat ose partneritetet kanë një “cilësi të përputhjes”, e cila pasqyron sa e mirë (ose e keqe) është marrëdhënia juaj dhe gjasat që të ndaheni. Nëse cilësia e përputhjes bie nën nivelin e lumturisë që mund të prisnit nëse do të largoheshit, mund të pasojë një ndarje. Por, shumë studime tregojnë gjithashtu se cilësia e përputhshmërisë mund të ndryshojë, për mirë ose për keq, me kalimin e kohës. Ju mund të investoni në përpjekje për të përmirësuar cilësinë e përputhshmërisë në mënyra të ndryshme.

Mund të jetë krijimi i një familjeje, ndarja e hobi dhe interesave, ose gjeste të tilla si gatimi i një vakti të veçantë ose shkëmbimi i dhuratave në ditën e 14 shkurtit. Përmirësimi i cilësisë së përputhshmërisë zvogëlon drejtpërdrejt probabilitetin e një ndarjeje. Pastaj është çështja e përkushtimit – gatishmëria për të qëndruar në një marrëdhënie në vend që të largoheni. Dhe përsëri, gjestet mund të bëjnë ndryshim. Imagjinoni që sapo keni filluar një punë të re dhe punëdhënësi juaj ju kërkon të kryeni një sesion trajnimi intensiv në kohën tuaj të lirë, për një aftësi që do të ishte e dobishme vetëm për atë rol të veçantë. Nëse prisni ta mbani punën për një periudhë të gjatë, mund të investoni me kënaqësi kohën tuaj. Por, nëse punëdhënësi juaj është duke luftuar financiarisht dhe teprica është në kartolina ju keni shumë më pak gjasa të pranoni të kryeni detyrën. Marrëdhëniet funksionojnë në të njëjtën mënyrë. Njerëzit janë më të përgatitur të investojnë në gjëra të tilla si të kenë fëmijë ose të blejnë një shtëpi së bashku nëse presin që marrëdhënia të zgjasë. Duke qenë se angazhimi nuk garantohet nga një certifikatë martese, njerëzit duhet të gjejnë mënyra të tjera për të sinjalizuar përkushtimin e tyre të vazhdueshëm. Festimi i Ditës së Shën Valentinit është një mënyrë për të bërë një sinjal të tillë. Mund të tregojë besim në angazhimin tuaj të përbashkët, të nënkuptojë se dëshironi të vazhdoni të investoni në marrëdhënie dhe të përmirësoni cilësinë e ndeshjes, duke stabilizuar më tej partneritetin. Pra, edhe nëse thellë në vetvete mendoni se Dita e Shën Valentinit është bërë tepër e komercializuar dhe e pakuptimtë, studimi sugjeron se ka kuptim të mirë ekonomik të dërgoni atë kartolinë.

theconversation

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0