Kjo është pjesërisht për shkak se ushqimet ultra të përpunuara shpesh shihen si më të përshtatshme për t’u ngrënë gjatë shikimit të TV. Por rritja e ekspozimit ndaj reklamave për këto lloj ushqimesh është lidhur gjithashtu me rritjen e konsumit. Efektet duket se rriten nëse fëmijët tashmë janë obezë, ndoshta sepse ata kanë një ndjeshmëri të shtuar ndaj reklamave ushqimore. Dhe ndërsa vaktet familjare zakonisht shoqërohen me ngrënien e më shumë frutave dhe perimeve, Rauber ka zbuluar gjithashtu se fëmijët hanë më shumë ushqim ultra të përpunuar nëse hanë duke parë TV me familjen.
Anët e tjera të shpërqendrimit
Marrëdhënia midis shikimit të TV dhe ngrënies është komplekse, edhe kur bëhet fjalë vetëm për efektet e shpërqendrimit. Hulumtimet sugjerojnë gjithashtu se të qenit i hutuar mund të çojë në ngrënë më pak, ose aspak, thotë van Meer.
Me fjalë të tjera, nëse programi që po shikohet është mjaft tërheqës, mund të harrojmë të hamë ushqimin që kemi përpara. Por, kur TV na bën të ndihemi të mërzitur, ne mund të hamë më shumë.
Pra, a duhet të shmangim ngrënien gjatë shikimit të televizorit?
Ekzistojnë disa teori që qëndrojnë në themel të asaj se pse ne mund të hamë më shumë kur hamë para televizorit. Por, kërkimi i besueshëm në këtë fushë përballet me disa sfida. Studiuesit shpesh mbështeten në ditarët e ushqimit të njerëzve dhe ndjekjen e sjelljeve të tyre gjatë shikimit të TV, por njerëzit shpesh nën-raportojnë konsumimin e ushqimeve të pashëndetshme. Të paktën në studimin e Alblas, pjesëmarrësit nga të cilët ajo mori të dhëna po regjistronin çdo aktivitet në jetën e tyre të përditshme, kështu që ata nuk do të kishin qenë veçanërisht të ndërgjegjshëm për regjistrimin e ngrënies ose shikimin e televizorit.
Ka nevojë për më shumë kërkime në mjediset e jetës reale, argumenton Alblas, sepse sjelljet tona të të ngrënit, dhe çfarë i ndikon ato, janë kaq komplekse. Se sa shumë ndikon shikimi i TV në marrjen e ushqimit varet nga shumë faktorë, duke përfshirë llojin e përmbajtjes që po shikojmë, thotë Stevenson. Mund të ndryshojë disponimin tonë, por gjithashtu të ndikojë tek ne në mënyra të pavetëdijshme, si p.sh. nëse një personazh po ha në ekran, ne gjithashtu mund të ndihemi të detyruar të hamë së bashku me të. Ritmi i programit mund të bëjë gjithashtu një ndryshim, sipas një studimi, filmat aksion mund të na shtyjnë të hamë më shumë sesa të shikojmë një shfaqje intervistash.
Gjithashtu, shpërqendrimi është gjithashtu kompleks. Shikimi i televizorit mund të mos jetë më shpërqendrues dhe për këtë arsye nuk ka më shumë gjasa të na bëjë të hamë më shumë, në krahasim me aktivitetet e tjera që bëjmë gjatë ngrënies. Një analizë e studimeve, për shembull, zbuloi se ka pak prova që sugjerojnë se ne hamë më shumë kur shikojmë TV në krahasim me kryerjen e gjërave të tjera, të tilla si leximi, luajtja e videolojërave ose ngrënia me miqtë.
Hulumtimet sugjerojnë se sjellja jonë e të ngrënit është e ndërlikuar dhe pothuajse e pamundur të zgjidhet plotësisht. Sigurisht, “darka televizive” ka më shumë sesa ushqime të thjeshta të përpunuara, me yndyrë të lartë dhe me shumë kripë. Pra, nëse jeni ulur për të pasur një opsion më të shëndetshëm, mund të jetë me vlerë të merret në konsideratë nëse në fund të fundit dëshironi ta arrini.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.