A është e rëndësishme të përqëndrohesh në një fushë specifike



Një nga gabimet më të zakonshme që bizneset bëjnë është mungesa e specializimit. “Për vite me radhë, unë personalisht e luftova këtë, me mendimin se specializimi do të kufizonte sasinë e klientëve të mundshëm me të cilët mund të punoja, kështu që drejtova agjencinë time të marketingut si një tregtar shërbimesh për çdo biznes që trokiste në derë. Ndërsa sot kam parë fuqinë e specializimit në biznesin tim dhe të dhjetëra klientëve” – tha Brendan M.Egan, drejtues i Simple SEO Group.

Lexo: 3 arsye për t’u kushtuar vëmendje grupeve në rrjetet sociale

Pse duhet të jeni specifik:
Praktika e bën të përsosur biznesin dhe kjo vlen në botën e biznesit po aq sa çdo gjë tjetër në jetë. Duke qenë specifik në një fushë, në çdo gjë që bën biznesi juaj, ju duhet të bëni vazhdimisht përsëritje dhe praktikë për të njëjtat gjëra. Kjo ju lejon si biznes të bëheni ekspert në profesionin tuaj në një fushë të veçantë, shpesh herë duke ju bërë ekspert të çështjeve specifike.

Një fushë specifike nuk do të thotë të ndryshosh rrjedhën e biznesit:
Përgjigja është edhe po edhe jo. Së pari dhe më e rëndësishmja, ju mund të specializoheni në një fushë specifike, por prapë duhet të punoni me klientët në rrjete të tjera. Specializimi nuk do të thotë që të punoni vetëm brenda asaj fushe. Ju gjithashtu mund t’i referoni biznesit të partnerit tuaj, i cili është specializuar në fusha të tjera. Në planin afatgjatë ndërsa filloni të specializoheni, ju do të përqendroni përpjekjet tuaja të marketingut dhe shitjeve, fushën tuaj, gjë që do të çojë në një rënie jashtë zonës suaj të specializimit dhe një rritje dramatike në rrjetet e reja.

Si ta gjeni fushën tuaj specifike:
Ju mund të gjeni fushën tuaj përmes hulumtimit dhe marketingut në një fushë të veçantë. Për shembull, nëse jeni një agjenci marketingu, zgjidhni një fushë që ju intereson dhe nuk ka një tonë konkurrence.

Lexo: Para një strategjie marketingu, studioni markën dhe kompaninë

Si do ta ndihmojë përfundimisht një fushë specifike biznesin tuaj:
Një nga sfidat më të mëdha për sipërmarrësit është shkallëzimi i biznesit të tyre. Të jesh specifik në një fushë dhe të përfshihesh në të njëjtat detyra dhe proçese pa pushim është një nga mënyrat më të lehta për të shkallëzuar. Sapo t’i përsosni këto proçese dhe proçedura, është shumë më e lehtë të stërvisni punonjësit që ta bëjnë këtë në shkallët kur krahasohet me një biznes që nuk specializohet në një fushë të caktuar.

Një biznes sigurisht mund të ketë sukses pa patur një fushë specifike, por të kesh një fushë specifik do të rrisë ndryshimet në suksesin tuaj, do ta bësh biznesin tënd më të shkallëzuar, do të bëhesh ekspert në çështjet e kompanisë tuaj dhe do të përmirësoni pjesën tjetër të biznesit.

Burimi: Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale