A është e rëndësishme të përqëndrohesh në një rrjet specifik

A është e rëndësishme të përqëndrohesh në një fushë specifike



Një nga gabimet më të zakonshme që bizneset bëjnë është mungesa e specializimit. “Për vite me radhë, unë personalisht e luftova këtë, me mendimin se specializimi do të kufizonte sasinë e klientëve të mundshëm me të cilët mund të punoja, kështu që drejtova agjencinë time të marketingut si një tregtar shërbimesh për çdo biznes që trokiste në derë. Ndërsa sot kam parë fuqinë e specializimit në biznesin tim dhe të dhjetëra klientëve” – tha Brendan M.Egan, drejtues i Simple SEO Group.

Lexo: 3 arsye për t’u kushtuar vëmendje grupeve në rrjetet sociale

Pse duhet të jeni specifik:
Praktika e bën të përsosur biznesin dhe kjo vlen në botën e biznesit po aq sa çdo gjë tjetër në jetë. Duke qenë specifik në një fushë, në çdo gjë që bën biznesi juaj, ju duhet të bëni vazhdimisht përsëritje dhe praktikë për të njëjtat gjëra. Kjo ju lejon si biznes të bëheni ekspert në profesionin tuaj në një fushë të veçantë, shpesh herë duke ju bërë ekspert të çështjeve specifike.

Një fushë specifike nuk do të thotë të ndryshosh rrjedhën e biznesit:
Përgjigja është edhe po edhe jo. Së pari dhe më e rëndësishmja, ju mund të specializoheni në një fushë specifike, por prapë duhet të punoni me klientët në rrjete të tjera. Specializimi nuk do të thotë që të punoni vetëm brenda asaj fushe. Ju gjithashtu mund t’i referoni biznesit të partnerit tuaj, i cili është specializuar në fusha të tjera. Në planin afatgjatë ndërsa filloni të specializoheni, ju do të përqendroni përpjekjet tuaja të marketingut dhe shitjeve, fushën tuaj, gjë që do të çojë në një rënie jashtë zonës suaj të specializimit dhe një rritje dramatike në rrjetet e reja.

Si ta gjeni fushën tuaj specifike:
Ju mund të gjeni fushën tuaj përmes hulumtimit dhe marketingut në një fushë të veçantë. Për shembull, nëse jeni një agjenci marketingu, zgjidhni një fushë që ju intereson dhe nuk ka një tonë konkurrence.

Lexo: Para një strategjie marketingu, studioni markën dhe kompaninë

Si do ta ndihmojë përfundimisht një fushë specifike biznesin tuaj:
Një nga sfidat më të mëdha për sipërmarrësit është shkallëzimi i biznesit të tyre. Të jesh specifik në një fushë dhe të përfshihesh në të njëjtat detyra dhe proçese pa pushim është një nga mënyrat më të lehta për të shkallëzuar. Sapo t’i përsosni këto proçese dhe proçedura, është shumë më e lehtë të stërvisni punonjësit që ta bëjnë këtë në shkallët kur krahasohet me një biznes që nuk specializohet në një fushë të caktuar.

Një biznes sigurisht mund të ketë sukses pa patur një fushë specifike, por të kesh një fushë specifik do të rrisë ndryshimet në suksesin tuaj, do ta bësh biznesin tënd më të shkallëzuar, do të bëhesh ekspert në çështjet e kompanisë tuaj dhe do të përmirësoni pjesën tjetër të biznesit.

Burimi: Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0