A është e rëndësishme të përqëndrohesh në një rrjet specifik

A është e rëndësishme të përqëndrohesh në një fushë specifike

~5 minuta lexim



Një nga gabimet më të zakonshme që bizneset bëjnë është mungesa e specializimit. “Për vite me radhë, unë personalisht e luftova këtë, me mendimin se specializimi do të kufizonte sasinë e klientëve të mundshëm me të cilët mund të punoja, kështu që drejtova agjencinë time të marketingut si një tregtar shërbimesh për çdo biznes që trokiste në derë. Ndërsa sot kam parë fuqinë e specializimit në biznesin tim dhe të dhjetëra klientëve” – tha Brendan M.Egan, drejtues i Simple SEO Group.

Lexo: 3 arsye për t’u kushtuar vëmendje grupeve në rrjetet sociale

Pse duhet të jeni specifik:
Praktika e bën të përsosur biznesin dhe kjo vlen në botën e biznesit po aq sa çdo gjë tjetër në jetë. Duke qenë specifik në një fushë, në çdo gjë që bën biznesi juaj, ju duhet të bëni vazhdimisht përsëritje dhe praktikë për të njëjtat gjëra. Kjo ju lejon si biznes të bëheni ekspert në profesionin tuaj në një fushë të veçantë, shpesh herë duke ju bërë ekspert të çështjeve specifike.

Një fushë specifike nuk do të thotë të ndryshosh rrjedhën e biznesit:
Përgjigja është edhe po edhe jo. Së pari dhe më e rëndësishmja, ju mund të specializoheni në një fushë specifike, por prapë duhet të punoni me klientët në rrjete të tjera. Specializimi nuk do të thotë që të punoni vetëm brenda asaj fushe. Ju gjithashtu mund t’i referoni biznesit të partnerit tuaj, i cili është specializuar në fusha të tjera. Në planin afatgjatë ndërsa filloni të specializoheni, ju do të përqendroni përpjekjet tuaja të marketingut dhe shitjeve, fushën tuaj, gjë që do të çojë në një rënie jashtë zonës suaj të specializimit dhe një rritje dramatike në rrjetet e reja.

Si ta gjeni fushën tuaj specifike:
Ju mund të gjeni fushën tuaj përmes hulumtimit dhe marketingut në një fushë të veçantë. Për shembull, nëse jeni një agjenci marketingu, zgjidhni një fushë që ju intereson dhe nuk ka një tonë konkurrence.

Lexo: Para një strategjie marketingu, studioni markën dhe kompaninë

Si do ta ndihmojë përfundimisht një fushë specifike biznesin tuaj:
Një nga sfidat më të mëdha për sipërmarrësit është shkallëzimi i biznesit të tyre. Të jesh specifik në një fushë dhe të përfshihesh në të njëjtat detyra dhe proçese pa pushim është një nga mënyrat më të lehta për të shkallëzuar. Sapo t’i përsosni këto proçese dhe proçedura, është shumë më e lehtë të stërvisni punonjësit që ta bëjnë këtë në shkallët kur krahasohet me një biznes që nuk specializohet në një fushë të caktuar.

Një biznes sigurisht mund të ketë sukses pa patur një fushë specifike, por të kesh një fushë specifik do të rrisë ndryshimet në suksesin tuaj, do ta bësh biznesin tënd më të shkallëzuar, do të bëhesh ekspert në çështjet e kompanisë tuaj dhe do të përmirësoni pjesën tjetër të biznesit.

Burimi: Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Ndryshimi është ligji i jetës.”
— John F. Kennedy
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0