A është e rëndësishme të përqëndrohesh në një rrjet specifik

A është e rëndësishme të përqëndrohesh në një fushë specifike



Një nga gabimet më të zakonshme që bizneset bëjnë është mungesa e specializimit. “Për vite me radhë, unë personalisht e luftova këtë, me mendimin se specializimi do të kufizonte sasinë e klientëve të mundshëm me të cilët mund të punoja, kështu që drejtova agjencinë time të marketingut si një tregtar shërbimesh për çdo biznes që trokiste në derë. Ndërsa sot kam parë fuqinë e specializimit në biznesin tim dhe të dhjetëra klientëve” – tha Brendan M.Egan, drejtues i Simple SEO Group.

Lexo: 3 arsye për t’u kushtuar vëmendje grupeve në rrjetet sociale

Pse duhet të jeni specifik:
Praktika e bën të përsosur biznesin dhe kjo vlen në botën e biznesit po aq sa çdo gjë tjetër në jetë. Duke qenë specifik në një fushë, në çdo gjë që bën biznesi juaj, ju duhet të bëni vazhdimisht përsëritje dhe praktikë për të njëjtat gjëra. Kjo ju lejon si biznes të bëheni ekspert në profesionin tuaj në një fushë të veçantë, shpesh herë duke ju bërë ekspert të çështjeve specifike.

Një fushë specifike nuk do të thotë të ndryshosh rrjedhën e biznesit:
Përgjigja është edhe po edhe jo. Së pari dhe më e rëndësishmja, ju mund të specializoheni në një fushë specifike, por prapë duhet të punoni me klientët në rrjete të tjera. Specializimi nuk do të thotë që të punoni vetëm brenda asaj fushe. Ju gjithashtu mund t’i referoni biznesit të partnerit tuaj, i cili është specializuar në fusha të tjera. Në planin afatgjatë ndërsa filloni të specializoheni, ju do të përqendroni përpjekjet tuaja të marketingut dhe shitjeve, fushën tuaj, gjë që do të çojë në një rënie jashtë zonës suaj të specializimit dhe një rritje dramatike në rrjetet e reja.

Si ta gjeni fushën tuaj specifike:
Ju mund të gjeni fushën tuaj përmes hulumtimit dhe marketingut në një fushë të veçantë. Për shembull, nëse jeni një agjenci marketingu, zgjidhni një fushë që ju intereson dhe nuk ka një tonë konkurrence.

Lexo: Para një strategjie marketingu, studioni markën dhe kompaninë

Si do ta ndihmojë përfundimisht një fushë specifike biznesin tuaj:
Një nga sfidat më të mëdha për sipërmarrësit është shkallëzimi i biznesit të tyre. Të jesh specifik në një fushë dhe të përfshihesh në të njëjtat detyra dhe proçese pa pushim është një nga mënyrat më të lehta për të shkallëzuar. Sapo t’i përsosni këto proçese dhe proçedura, është shumë më e lehtë të stërvisni punonjësit që ta bëjnë këtë në shkallët kur krahasohet me një biznes që nuk specializohet në një fushë të caktuar.

Një biznes sigurisht mund të ketë sukses pa patur një fushë specifike, por të kesh një fushë specifik do të rrisë ndryshimet në suksesin tuaj, do ta bësh biznesin tënd më të shkallëzuar, do të bëhesh ekspert në çështjet e kompanisë tuaj dhe do të përmirësoni pjesën tjetër të biznesit.

Burimi: Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0