A e kishit menduar një formë të tillë marketingu? - Business Magazine Albania

A e kishit menduar një formë të tillë marketingu?


Qyteti Bielefeld në Gjermani ka gjetur një mënyrë të veçantë të promovimit të vendit të tij. Bielefeld ofron 1 milion euro për cilindo që sjell prova se ky qytet nuk ekziston. Një qytet gjerman që daton në Shekullin 9-të, me 340 mijë banorë, një universitet, një kështjellë mesjetare … por a ekziston ky qytet me të vërtetë?

Bielefeld po ofron këtë çmim për këdo në Gjermani që mund të dëshmojë mos ekzistencën e qytetit. Grupi i marketingut të qytetit, i cili po zhvillon konkursin dëshiron të hedhë poshtë një teori konspirative 25-vjeçare. Në vitin 1994 një student publikoi në sistemin Usenet mesazhin, “Bielefeld? Nuk ka një gjë të tillë”. Mesazhi i Achim Held u bë një lojë që zgjati në Gjermani, derisa u bë virale me bumin e internetit.

Edhe Kancelarja Angela Merkel në vitin 2012, iu referua qytetit të Bielefeld, kur foli gjatë një ndarje çmimesh në Berlin. Ajo tha se ndoqi një ngjarje në Bielefeld, duke shtuar: “Ky qytet ekziston”. Publiku shpërtheu në të qeshura dhe zonja Merkel vazhdoi:

 “Kam përshtypjen se isha atje dhe shpresoj se mund të shkoj përsëri atje”.

Lexo: Çfarë duhet të dimë për përdorimin e emocioneve në marketing?

Rregullat e konkurrencës janë:

Gjermanët kanë kohë deri në 5 shtator të paraqesin provat e tyre që Bielefeld “nuk ekziston”. Në faqen e internetit për5 konkursin shpjegohet se provat mund të jenë në forma të ndryshme; foto, video ose tekst.

Ata thonë se janë 99,99% të sigurt se mund të hedhin poshtë çdo provë, por taksapaguesit nuk duhet të shqetësohen, pasi paratë e çmimit prej 1 milion euro do të financohen nga sponsorët e Bielefeld Marketing, në rast se do të gjendet një fitues.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos iu ndaj parimeve të tua të nderit dhe qëllimit të mirë.”
— Winston Churchill
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0