A e keni përjetuar ndonjëherë magjinë e Disney World? - Business Magazine Albania

A e keni përjetuar ndonjëherë magjinë e Disney World?

Disney World

Këto 3 taktika të marketingut të Disney do t’i bëjnë klientët të bien në dashuri me kompaninë tuaj

NGA LIRONE GLIKMAN

A e keni përjetuar ndonjëherë magjinë e Disney World? I gjithë koncepti i këtij parku tematik të dashur, bazohet në fjalët e famshme të Ëalt Disney, “Nëse mund ta ëndërrosh, mund ta bësh”. Në mënyrë të ngjashme, sipërmarrja ka të bëjë me ndjekjen e një ëndrre, zgjidhjen e një problemi dhe ndryshimin e botës. Por udhëtimi nga ideimi te suksesi nuk është aspak i lehtë, veçanërisht kur bëhet fjalë për marketingun dhe për t’i bërë klientët ta duan dhe të blejnë produktin tuaj. Megjithatë, ne mund të mësojmë njohuri të vlefshme nga strategjia e provuar e Disney se si të fitojmë klientë dhe të krijojmë një përshtypje të qëndrueshme.

Këshilla të tilla mund të jenë jashtëzakonisht të vlefshme për një startup të ri, të panjohur në botën e sotme të biznesit, ku është sfiduese të tërheqësh vëmendjen e klientëve , pavarësisht se sa të mahnitshme janë shërbimet e tyre. Është e vështirë të ndërtosh besueshmëri, e lëre më t’i bësh klientët të bien në dashuri me produktin tënd. Dhe kjo është ajo që u përpoqa të kuptoja – si i bëni klientët të bien në dashuri me kompaninë tuaj edhe nëse askush nuk ju njeh? Unë dola me disa njohuri marketingu së bashku me sugjerime për veprimet që mund të ndërmerrni në përputhje me rrethanat.

Arti i lidhjes me klientin

Së pari, Disney ka zotëruar artin e krijimit të një lidhjeje me audiencën e tyre përmes procesit “Knoë-Like-Trust”. Ky proces ka të bëjë me ndërtimin e një marrëdhënieje me klientët e mundshëm, duke i bërë ata të njohin, të pëlqejnë dhe t’i besojnë kompanisë suaj, markës dhe zgjidhjes përpara se të propozohet një shitje.

Në rastin e Disney-t, ne të gjithë kemi parë filmat ose kanalet e tyre televizive, kemi parë mallrat e tyre kudo dhe ndoshta kemi mësuar rreth tyre shumë herët në jetë. Kjo, mund të na bëjë më të prirur që të jemi të hapur dhe madje të bëjmë një blerje kur të vijë koha, të pëlqejmë dhe t’i besojmë markës. Këtu janë disa mënyra se si mund të përdorni taktikat e Disney në marketingun tuaj:

Tregim gjithëpërfshirës: Disney është i njohur për tregimin e tij të jashtëzakonshëm. Disney krijon përvojë zhytëse për mysafirët, duke i transportuar në një botë tjetër. Qoftë përmes filmave, parqeve tematike apo mallrave, Disney tregon një histori që rezonon me audiencën e saj. Në startup-in tuaj, ndani historinë e kompanisë dhe produktit tuaj me klientët përmes postimeve në mediat sociale, podkasteve, uebsajtit tuaj dhe thirrjeve 1-në-1. Përqendrohuni në dhimbjet dhe aspiratat e përbashkëta për zgjidhje. Nëse mundeni, bëjini të flasin për vështirësitë e tyre në këtë temë dhe dëshirat e tyre se si mund të jetë zgjidhja. Në këtë mënyrë, ata ndihen më të përfshirë dhe të identifikuar fort me misionin tuaj. Pasi të jeni në “të njëjtën faqe emocionale”, marrëdhënia, pëlqyeshmëria dhe besimi bëhen më të forta dhe mbështesin shitjen.

Lexo: Kthehet si CEO i Disney. A mund ta rregullojë Bob Iger Disney-n?

Vëmendje ndaj detajeve: Disney është i njohur për vëmendjen ndaj detajeve. Nga dizajni i parqeve të tyre  deri tek detajet më të vogla në mallrat e tyre, Disney siguron që gjithçka të jetë perfekte. Kjo vëmendje ndaj detajeve krijon një ndjenjë habie për mysafirët e tyre, si dhe profesionalizëm të lartë. Startup-et që i kushtojnë vëmendje kontakteve të tyre të përgjithshme me klientët dhe sigurojnë që ato të jenë të përafruara në mënyrë holistike dhe vizuale duken më profesionale, janë më të besuara dhe fitojnë një avantazh midis klientëve të mundshëm . Detajet mund të bëjnë një ndryshim të madh në krijimin e një eksperience pozitive për klientët tuaj. Kjo mund të përfshijë dizajnin e faqes suaj të internetit, paketimin e produkteve tuaja, korrespondencën me email ose mënyrën se si stafi juaj ndërvepron me klientët dhe kujton emrat e tyre ose përmend ndërveprimet e mëparshme.

Lidhja emocionale: Disney e kupton fuqinë e lidhjeve emocionale. Ata krijojnë përvoja që i bëjnë mysafirët të ndihen të lumtur, nostalgjik dhe të frymëzuar. Kjo lidhje emocionale është ajo që i bën të ftuarit të dashurohen me Disney-n dhe i bën ata të kthehen për më shumë. Krijimi i një lidhje emocionale me klientët tuaj mund të ndihmojë në ndërtimin e besnikërisë dhe besimit dhe t’i bëjë ata të kthehen. Përqendrohuni në krijimin e përvojave që i bëjnë klientët tuaj të lumtur, të frymëzuar ose të fuqizuar. Kjo mund të jetë nëpërmjet një dhuratë të personalizuar fushatat e mediave sociale që frymëzojnë; dëshmitë e klientëve që tregojnë procesin nëpër të cilin ka kaluar klienti para, gjatë dhe pas përdorimit të produktit; thirrje të kujdesshme dhe të vëmendshme në shërbimin ndaj klientit; duke lëvizur tregim dhe më shumë.

Duke i përfshirë këto këshilla në strategjinë tuaj të marketingut, ju mund të lidheni më mirë me klientët tuaj, duke krijuar një përvojë pozitive dhe të paharrueshme për ta. Mbani mend, çelësi është të krijoni një përvojë unike dhe autentike që pasqyron vlerat e markës suaj dhe rezonon me tregun tuaj të synuar. Bëjini ata të dinë, t’ju pëlqejnë dhe t’ju besojnë, dhe më pas magjia do të pasojë.

Entrepreneur

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0