A e dini që ekzistojnë edhe startup-e për kanabis-in? - Business Magazine Albania

A e dini që ekzistojnë edhe startup-e për kanabis-in?


Shumë të largëta janë ditët e frikshme të “Reefer Madness”* dhe një frikë e pakapërcyeshme e shoqërisë për kanabis-in. Sanjay Gupta i cili punon në CNN së fundmi “shpërtheu” me një mit 70-vjeçar në lidhje me barishten “enigmatike”, duke konfirmuar vetitë e saj medicinale. Kjo po ndodh ndërkohë që disa shtete kanë legalizuar përdorimin e saj dhe madje më shumë shtete tashmë lejojnë marihuanën mjekësore dhe derivatet e saj.

Është ky moment që është duke shtyrë disa sipërmarrës të ëndërrojnë kthime të mëdha nga biznesi i kanabisit. Liderët e industrisë u folën mijëra njerëzve të cilët aspirojnë në sipërmarrjen e kanabis-it në Kongresin Botëror të Kanabisit që u zhvillua tani.

Por cilat janë disa nga startup-et e kanabisit?

Ky koleksion i startupeve të kanabisit përfshin prodhimin, shpërndarjen, shitjen me pakicë dhe disa gjëra të tjera midis tyre. Ato janë një përfaqësim i zhvillimeve të industrisë që ekziston dhe një paraqitje e shkurtër e atyre që do të vijnë.

Printabowl. Këta sipërmarrës inovativë në Washington morën dy vendime të mençura. Së pari, themeluesit zbuluan se ka një treg të përdoruesve të sofistikuar që duan marihuanë të projektuar dhe të skalitur në ndjekjen e traditës së mëparshme të llullës. Së dyti, ata besonin se nuk është e nevojshme të kesh një treg të ligjshëm për t’a shitur kështu që…

PreciseCannabis e klasifikon veten si një leadership dhe një agjenci PR për markat e kanabisit. Ky startup ndihmon drejtuesit dhe markat për të fituar ekspozim në mediat kryesore dhe publikimet e industrisë.

PotBot pretendon t’a bëjë përdorimin e marihuanës mjekësore “më të zgjuar” me teknologji që kombijojnë kërkimet e kanabisit me robotikën, inteligjencën artificiale dhe analizat e ADN-së. Me anë të një aplikacioni në celular ata këshillojnë pacientët mbi tensionet e sugjeruara dhe metodat e administrimit të marihuanës për problemet e tyre të veçanta shëndetësore.

LeafLine ka ndërtuar një fermë në Minnesota dhe është angazhuar për korrjen e kanabisit për tregun e marihuanës mjekësore. Kompania është e fokusuar në kultivimin, nxjerrjen dhe paketimin e marihuanës mjekësore për pacientët e Minnesota.

FunkSac ka zgjidhur problemin e paketimit të produktit. I bërë nga materiale të riciklueshme, këto çanta janë rezistente dhe pa erë. Çanta mund të shtypen me udhëzime, emrin e biznesit apo detaje të produktit.

Reefer Madness*– është një film dramatik i viteve 1936-1939, ngjarjet e të cilit zhvillohen në Amerikë dhe flet për nxënësit e shkollave të mesme të cilët joshen nga shitësit e marihuanës për t’a blerë.

Burimi: Shkruar nga Andre Bourque dhe publikuar në entrepreneur.com

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0